اورژانس مازندران بیش از ۶ هزار ماموریت نوروزی انجام داد

ساری- ایرنا- رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران از انجام ۶ هزا رو ۷۱۷ ماموریت این نهاد در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: تمامی نیروهای این مجموعه تا پایان تعطیلات نوروز در مکان های مشخص شده مستقر و آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا حبیبی ساروی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعداد ماموریت انجام شده متعلق به روزهای ۲۴ اسفند پارسال تا هفتم فروردین ماه امسال است.

وی با اشاره به این‌که، حجم بیشتر ماموریت های اورژانس مازندران در این ایام به ماموریت های غیرتصادفی اختصاص داشت، ادامه داد : در این مدت پنج هزار و ۱۷۵ مورد ماموریت غیر تصادفی انجام شد که بخش قابل توجهی از ماموریت های اورژانس استان را به خود اختصاص داد.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: همچنین یک هزار و ۵۴۲ مورد ماموریت اورژانس مربوط به ماموریت های تصادفی است.

وی گفت : در ماموریت های تصادفی ۲۵۶ نفر در محل حادثه درمان و یک هزار و ۶۱ نفر به مراکز درمانی استان مازندران منتقل شدند.

حبیبی در خصوص خدمات ارائه شده در ماموریت های غیرتصادفی نیز اعلام کرد: یک هزا رو ۷۴۲ نفر در محل درمان شدند و ۲ هزار و ۶۶۴ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اظهار داشت : از نظر تعداد ماموریت های انجام شده توسط اورژانس مازندران در نوروز امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد ۲۴ درصدی داریم.

اورژانس مازندران با در اختیار داشتن ۹۷ پایگاه جاده ای و شهری در طول سال به شهروندان در مواقع بروز حوادث خدمات‌دهی می کند که از این تعداد ۳۷ پایگاه در مناطق شهری قرار دارد و از ظرفیت ۱۵۰ دستگاه آمبولانس برای خدمات‌دهی به مصدومان استفاده می کند.

اورژانس مازندران بیش از ۶ هزار ماموریت نوروزی انجام داد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha