۱ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۳۹
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85062741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: عید نوروز یک فرصت ارزشمند برای صله رحم است

خرم‌آباد- ایرنا - استاندار لرستان گفت: عید نوروز به عنوان یک سنت نیکو با رفتارهای شایسته‌ای همچون سرزندگی، دید و بازدید و دستگیری از دیگران ، همواره به عنوان یک فرصت ارزشمند برای صله رحم است.

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان" فرهاد زیویار" در پیام نوروزی خود آورده است: حلول سال ۱۴۰۲ و بهار طبیعت را که مقارن با بهار قرآن ، بهار جانها و بهار دلها شده است را به شما مردم عزیز لرستان، تبریک عرض می نمایم.

در این پیام آمده است : سال ۱۴۰۱ با تمام فراز و نشیب ها پشت سر گذاشته شد و الحمدلله در ماه های پایانی سال نزول رحمت پروردگار و موهبت الهی به شکل بارندگی در استان لرستان جاری شد که نویدبخش این است که در ۱۴۰۲ سال ی خوب و با برکتی را در پیش رو خواهیم داشت که جای شکر دارد.

زیویار در این پیام یادآور شد: در استان لرستان هر گاه بارندگی به اندازه باشد و موهبت الهی و نزولات آسمانی پررنگ تر باشد رزق و روزی و اقتصاد و معاش مردم هم در آن رونق پیدا می‌کند و به تعبیری سالی که نکوست از بهارش پیداست .امیدوارم تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و بارش رحمت الهی آن گونه که باید مورد استفاده عموم قرار گیرد.

در پیام تبریک نوروزی استاندار لرستان آمده است از نقاط برجسته سال ۱۴۰۱ می توان به توفیقاتی که نظام جمهوری اسلامی در سطح بین الملل به دست آورد و همچنین استان لرستان به عنوان یکی از امن ترین استانهای کشور شناخته شده نام برد که این مورد با همدلی و همراهی مردم و مسئولین به دست آمده و جزء نقاط برجسته سال ۱۴۰۱ می باشد.

استاندار لرستان در پیام نوروزی خود گفت: این جانب عید نوروز را خدمت همه مردم نجیب استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم تقارن این مناسبت با ماه مبارک رمضان به نحو شایسته تری مورد استفاده قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha