استاندار: احیای اقتصاد روستایی در مازندران کلید خورد

ساری - ایرنا - استاندار مازندران روستاهای استان را برخوردار از ویژگی های منحصر به فرد دانست و گفت : که با توانمندسازی این بخش ها می توان اقتصاد روستاییان را احیاء کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور امروز سه شنبه در جمع اهالی روستای «رسکت علیا» در بخش دودانگه ساری افزود :در حوزه اقتصاد روستا با انجام یکسری اقدامات و کارها می توان زمینه ماندگاری جوانان را در این مناطق فراهم کرد.

وی ادامه داد : اقتصاد روستاها باید احیا شود و برای این منظور امسال توانمندسازی اقتصاد ۵۰۰ روستا را برنامه ریزی کردیم.

حسینی پور گفت : با اجرای طرح های زیرساختی، رفاهی و خدماتی امکان ماندگاری جوانان در روستاها را رقم خواهیم زد.

وی حرکت جزیره ای کشاورزان در تولید محصولات را بی فایده دانست و گفت: کشاورزان می بایست براساس ارزیابی کارشناسان کشاورزی تولیدات متناسب باظرفیت وپتانسیل هر منطقه انجام شود.

استاندار مازندران ادامه داد : به برکت انقلاب اسلامی، شهدا و بنیانگذار انقلاب خدمات زیادی در سال های گذشته به روستاها ارائه شده است.

وی گفت : البته کمبودهایی وجود دارد و تلاش ها بر این محور قرار دار تا این کمبودها را رفع کنند.

حسینی پور اضافه کرد : دل نگرانی مردم به برخی کمبودها معنایش آن است که مسولان باید برای رفع آن تلاش بهتر و مضاعف تری داشته باشند.

وی فلسفه حضور میدانی مسوولان در روستاها و بخش های مختلف در این استان را بررسی مسایل و مشکلات هر منطقه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور امروز سه‌شنبه در نخستین روز فروردین به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به بخش دودانگه ساری سفر کرد تا برای گره‌گشایی از مشکلاتشان و دیدار چهره به چهره اقدامات لازم انجام شود.

حسینی پور را در این سفر بیش از ۴۰ مدیرکل دستگاه های اجرایی و ستادی مازندران همراهی می کنند و طبق برنامه ریزی هر یک از مدیران هم موظف به سرکشی از روستاها شدند تا مشکلات مردم را شناسایی و به نماینده عالی دولت گزارش کنند.

در مجموع نمایندگان استاندار به تمامی ۵۸ روستای دودانگه رفتند از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند و نامه های مردمی را هم که خطاب به استاندار نوشته شد، جمع آوری کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha