۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۵۸
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 85063774
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سمیعی: مطالبات پین به او داده شد/ تلاش برای پرداخت طلب استراماچونی

تهران- ایرنا- معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره حواشی پرداخت مربی سابق و ایتالیایی این تیم گفت: طلب گابریل پین به طور کامل پرداخت شده و او به فیفا اعلام کرده که دیگر هیچگونه طلبی از باشگاه استقلال ندارد.

فرشید سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: طلب گابریل پین پرداخت شده و او به فیفا اعلام کرده که دیگر طلبی از باشگاه استقلال ندارد.

معاونت حقوقی استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی‌ها با اخبار کذب به دنبال ایجاد حاشیه برای استقلال هستند اما به طور حتم این اجازه را به آنها نخواهیم داد. درحال حاضر و در این لحظه مهم نیست چه کسی یا چه کسانی مسبب این وضعیت هستند. هواداران انتظار دارند تا باشگاه در این برهه، بدهی‌هایی که مانع اخذ مجوز حرفه‌ایی می‌شود را پرداخت کنند و بعدا زمان برای پیگیری‌های قانونی وجود دارد. از این‌رو مدیریت باشگاه استقلال در تلاش است در مدت باقی‌مانده بدهی استراماچونی و پادوانی را پرداخت کند.

وی گفت: از مسئولان انتظار داریم از علی فتح‌الله‌زاده که در تلاش برای پرداخت این بدهی هستند را نه به عنوان شخص فتح‌الله‌زاده بلکه به‌عنوان مدیرعامل استقلال، حمایت کنند.

به گزارش ایرنا؛ باشگاه استقلال طی ماه‌های اخیر به شدت درگیر پرداخت مبلغ باقی مانده از قرارداد استراماچونی در پی شکایت این مربی ایتالیایی بوده و پس از بی‌نتیجه ماندن مذاکرات و عدم واریز مبلغ تعیین شده به حساب او، حالا فیفا آخرین هشدار را به آبی‌ها برای عواقب این کار داده است.

بر همین اساس، باشگاه استقلال جهت پرداخت مطالبات استراماچونی تا مهلت قانونی (دهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲) فرصت دارد و در غیر این صورت و طبق حکم فیفا، یک پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته می‌شود.

نکته قابل توجه این که پرونده باشگاه استقلال و استراماچونی، جدا از کمیته انضباطی فیفا که توضیح داده شد، در AFC نیز دنبال می‌شود و باشگاه استقلال جهت کسب مجوز حرفه‌ای و شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، تا ۱۰ فروردین جهت پرداخت مطالبات سرمربی اسبق خود فرصت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha