حسن‌زاده: مدیران قبلی باید طلب استراماچونی را پرداخت می‌کردند

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که مدیران سابق این تیم در پرداخت بدهی استراماچونی کوتاهی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، رضا حسن‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال امروز در گفتگویی با اشاره به چالش بزرگ استراماچونی اظهار داشت: اشتباهات مدیران گذشته استقلال باعث شد تا پرداخت پول استراماچونی به روز آخر کشیده شود. اینکه در تمام سال‌های گذشته پول این مربی ایتالیایی پرداخت نشد سوالی است که آقایان باید پاسخ دهند.

وی افزود: فتح‌الله‌زاده در بدترین شرایط مالی باشگاه استقلال را تحویل گرفت. او زمانی مدیرعامل شد که مدیران قبلی پول بورس را گرفته و هزینه کرده بودند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: وقتی امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال شد دستمزد استراماچونی مبلغ اندکی بود و او می‌توانست این پرونده را ببندد.

وی تصریح کرد: چهار مدیرعامل تغییر کرد اما طلب استراماچونی پرداخت نشد تا این چالش به وجود آید.

حسن‌زاده تاکید کرد: فتح‌الله‌زاده تلاش شبانه‌روزی برای پایان دادن به مشکلات استقلال انجام داده است. او اگرچه در مقطع فعلی سمت مدیریت آبی‌پوشان را بر عهده دارد اما در ماجرای استراماچونی گناهی گردن وی نیست چرا که مدیران گذشته می‌توانستند اما همان طور که اعلام کردم از پرداخت طلب استراماچونی خودداری کردند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: امیدوارم مسئولان دولت و وزارت ورزش و جوانان در این مقطع حساس مشکل استراماچونی را برطرف کرده تا شادی و نشاط اجتماعی را به ۴۰ میلیون هوادار استقلال تزریق کنند. در این شرایط بیش از هر زمان دیگری مردم به شادی نیاز دارند و امیدوارم که در ماه مبارک رمضان مسئولان دولت برای باشگاه مردمی و محبوب استقلال قدم بزرگی را بردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha