۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۴۳
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85063820
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد ۴۰۱ هزار و ۲۲۸ خودرو در جاده های لرستان

۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۴۳
کد خبر: 85063820
تردد ۴۰۱ هزار و ۲۲۸ خودرو در جاده های لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: روز گذشته یکم فروردین ماه تردد ۴۰۱ هزار و ۲۲۸‌ خودرو در جاده‌های استان ثبت شد در حالی که سال گذشته در همین بازه زمانی ۳۹۳ هزار و ۴۵۶ خودرو در استان تردد داشتند.

"مرتضی شیروانی" روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تردد توسط ۶۸ دوربین جاده ای تردد شمار برخط و ۷۹ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های استان ثبت شده است.

وی افزود: بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به سه‌راهی چالانچولان - دورود با ۳۲۸ هزار و ۴۱۲ خودرو و خرم‌آباد- تقاطع آزادراه خرم زال( چم انجیر) با ۱۳۶ هزار و ۳۱۱ خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بیان کرد: همچنین در سه راهی چالان چولان (بروجرد) نیز تردد ۱۲۲ هزار و ۱۳۸ خودرو و در تقاطع آزادراه خرم زال- خرم آباد(چم انجیر) تردد ۱۱۴ هزار و ۹۲۸وخودرو ثبت شده است.

شیروانی تصریح کرد: میزان کل تردد استان در ۶۸ محور مجهز به تردد شمار آنلاین در ۶ روز طرح نوروزی ۲ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۳۷۰‌ وسیله نقلیه بوده است که نسبت به سال گذشته که تردد ۲ میلیون و ۸۲۰ هزار و ۷۴۹ خودرو در جاده های استان ثبت شده بود ۶ درصد افزایش نشان می دهد.

طول راه های لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha