۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹
کد خبر: 85063907
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

پلمب۲۳ واحد صنفی متخلف در نیشابور

۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۳۹
کد خبر: 85063907
پلمب۲۳ واحد صنفی متخلف در نیشابور

مشهد- ایرنا- مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: ۲۳ واحد صنفی به دلیل وجود نواقص بهداشتی و عدم توجه به توصیه‌های کارشناسان بهداشت محیط در هفته نخست اجرای طرح سلامت نوروزی پلمب شدند.

به گزارش ایرنا، مهندس ابوالفضل آهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها که شامل آشپزخانه، اماکن بین راهی، رستوران، نانوایی، آجیل و خشکبار و خواروبار فروشی است، پس از بازدید و اخطارهای مکرر کارشناسان بهداشت محیط وعدم رفع نواقص بهداشتی، پس از انجام مراحل قانونی، با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی به صورت موقت پلمب و پس از طی مراحل قانونی فقط به منظور رفع نواقص بهداشتی فک پلمب خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به قرارگیری در طرح سلامت نوروزی از ۲۶اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۴فروردین ۱۴۰۲، تشدید نظارت‌ها بر محل‌های تهیه، توزیع و عرضه موادغذایی در دستور کار کارشناسان بهداشت محیط قرار داشته و سلامت همشهریان و مسافران عزیز از اولویت ویژه برخوردار است.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: از همشهریان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را بلافاصله با تلفن ۱۹۰درمیان بگذارند تا موضوع در اسرع وقت رسیدگی شود.

دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در چهار شهرستان نیشابور، فیروزه زبرخان و میان جلگه به جمعیت ۵۸۰ هزار نفری را زیر پوشش دارد و خدمات بهداشتی و درمانی به زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا ارائه می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha