۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85064162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های زنجان ثبت شد

۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۴۱
کد خبر: 85064162
بیش از یک میلیون تردد در جاده‌های زنجان ثبت شد

زنجان - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با آغاز سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند سال جاری تا پایان روز گذشته " ۲ فروردین جاری" یک میلیون و ۱۱۷ هزارو ۵۳۱ دستگاه خودرو از جاده های این استان تردد کرده اند.

محمد محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس مجموع ترددهای ورودی به این استان در بازه زمانی یاد شده ۵۷۶ هزار و ۱۸۹ دستگاه و خروجی هم ۵۴۱ هزار و ۳۴۲ دستگاه بوده است.

این مسوول ادامه داد: میزان کل ترددهای ورودی و خروجی استان طی روز گذشته "۲ فروردین" ۱۲۹ هزارو ۴۰ دستگاه بود که از این تعداد ۶۵ هزارو ۸۹۶ دستگاه وارد و ۶۳ هزارو ۱۴۴ دستگاه هم از استان خارج شده اند.

وی بیشترین میزان تردد خودروها در جاده های استان در بازه زمانی طرح نوروزی "۲۴ اسفند سال گذشته تا روز گذشته " را آزادراه زنجان به قزوین به تعداد ۴۸۲ هزار و ۷۸۶ دستگاه خودرو و سپس آزاد راه زنجان به تبریز به تعداد ۲۶ هزار و ۸۳۳ دستگاه ذکر کرد.

این مسوول یادآور شد: رانندگان قبل از حرکت برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

هم اکنون ۳۷ دستگاه نظارت تصویری، ۵۸ دستگاه تردد شمار و ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

بر اساس اعلام مسوولان استانی، حجم تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرهای مسافرپذیر افزایش یافته است به‌طوری که در آزادراه قزوین- زنجان و زنجان- تبریز در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha