بیش از یکهزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در زنجان انجام شد

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفند پارسال تاکنون یکهزار و ۳۲۵ مورد بازرسی از اماکن عمومی و تهیه و توزیع مواد غذایی استان توسط کارشناسان انجام شد که این تعداد در روز گذشته ۱۸۷ مورد بوده است.

حسن بختیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به تداوم فعالیت های طرح نوروزی استان اشاره کرد و افزود: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا امروز به ۸۱ مورد شکایات مردمی در ارتباط با نحوه خدمات رسانی پاسخ داده شده که از این تعداد ۳۰ مورد به روز گذشته اختصاص داشته است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح نوروزی ۳۲ هزار و ۷۷۲ نفر به اورژانس بیمارستانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کردند اضافه کرد: در همین مدت ۸۶۶ جراحی در مراکز بیمارستانی استان انجام گرفته است.

این مسوول ادامه داد:طی مدت یاد شده چهار هزار و ۴۹۴ مورد تماس دریافتی با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شده و ماموریت های اعزامی نیز یکهزار و ۴۵۷ مورد بوده است.

وی اظهار داشت: در همین بازه زمانی ۲۸۴ مورد موالید در بیمارستان های استان ثبت شد همچنین هشت هزار و ۸۵۳ نفر برای دریافت خدمات مورد نیاز به مراکز جامع سلامت شهری و روستایی استان مراجعه کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به ۴۹ مورد بازدید از داروخانه های استان خاطرنشان کرد: ۲۲۳ مورد بازرسی و بازدید نیز توسط مدیران دانشگاهی انجام گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha