۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85064362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده پلیس راه کندوان:

محور کندوان باردیگر مسدود شد

۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴
کد خبر: 85064362
محور کندوان باردیگر مسدود شد

نوشهر - ایرنا - فرمانده پلیس راه کندوان از انسداد این محور کوهستانی پرتردد کشور از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه خبر داد و گفت : انسداد این محور با هدف تخلیه بار ترافیکی اتوبان تهران و استان البرز صورت گرفته است.

سرگرد محمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محور بعد انسداد ساعت ۱۴ روز گذشته صبح امروز بازگشایی شد و طرح های انسداد و یک طرفه شده برای کاهش بار ترافیکی این محور تا پایان تطعیلات نوروزی را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: محور کندوان در منطقه مرزن آباد رای تخلیه بارترافیکی قطعه یکم اتوبان تهران - چالوس که برابر گزارشها پنج کیلومتر به حجم ترافیک خودروها متوقف شد، مسدود شده است.

وی در خصوص استمرار ریزش سنگ در این محور کوهستانی یادآور شد : صبح امروز چند مورد ریزش سنگ در این محور گزارش و بر اثر آن چند نفر مصدوم شدند.

وی اظهارداشت: مسافران همچنین قبل از آغاز سفر از سامانه های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه های مناطق کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند تا با مشکل برخورد نکنند.

فرمانده پلیس راه کندوان ادامه داد : در زمان حاضر روزانه ۲۰ تا ۲۵ هزار خودرو از محور کندوان تردد می کنند که این رقم نیز در حال افزایش است.

سرگرد احمدی تصریح کرد : بر اساس آمار موجود شمار تردد خودروهای سفر نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بسیار افزایش داشته است.

برابر آمار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از زنان اجرای طرح ستاد خدمات سفرهای نوروزی تا مروز بیش از ۱۰میلیون نفر مسافر و گردشگر از جاده های اصلی کندوان. هراز و فیروز کوه وارد مازندران شدند.

جاده چالوس- کرج حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود نیمی از این مسیر مربوط به حوزه جغرافیایی مازندران شهرستان چالوس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha