نشاط افزایی و معنویت محور برنامه های فرهنگی نوروزی در اصفهان است

اصفهان-ایرنا-عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همزمان با بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان ، نشاط افزایی توام با معنویت محور برنامه های فرهنگی ستاد تسهیلات سفر نوروزی اصفهان است.

فرزانه کلاهدوزان، روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تقارن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان نیز برنامه های فرهنگی ستاد تسهیلات نوروزی مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در تدوین و اجرای برنامه های کمیته فرهنگی ستاد سفر نوروزی، سلیقه اقشار مختلف مردم لحاظ شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در این رابطه معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان و کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات سفر کار بسیار گسترده ای را از مدت‌ها قبل آغاز کرده اند، افزود: در تولید برنامه‌های نوروزی به محتوا توجه ویژه شده و از پیش مخاطبان رصد شده اند.

وی ادامه داد: همچنین بطور دقیق بررسی شده است که برنامه ها در چه فضا، مکان و برای چه اقشاری تهیه شود.

کلاهدوزان به نقش مهم مدیریت شهری در کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات سفر نوروزی اشاره و بیان کرد: در اجرای برنامه‌های نوروزی با هدف اثرگذاری بیشتر از هم افزایی نهادهای دیگر و گروه های مردمی و تشکل ها نیز استفاده شده است.

وی به تنوع برنامه‌های فرهنگی اشاره و بیان کرد: برنامه‌های بازی محور برای کودکان و نوجوانان و برنامه های فرهنگی و مذهبی جزخوانی قرآنی نیز برای سایر اقشار در نظر گرفته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در فضاها و مکان های تاریخی با توجه به حضور گردشگر برنامه های مخاطب محور برگزار می شود، افزود: برگزاری نمایشگاه المان باغ‌های قدیمی شهر اصفهان از سوی سازمان زیباسازی شهرداری و اجرای ویژه برنامه های نوروزی در مجموعه تخت فولاد از جمله این برنامه ها است.

به گزارش ایرنا، اصفهان تاکنون مقصد دوم سفر گردشگران نوروزی ۱۴۰۲ در کشور است.

ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از ۲۵ اسفند کار خود را آغاز کرد و اقدامات و تمهیدات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی در استان اصفهان از چند ماه گذشته انجام شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha