۴۳هزار و ۶۷۶نفر از خدمات پایگاه‌های هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری بهره مند شدند

شهرکرد - ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون ۴۶هزار و ۶۷۶نفر از خدمات این نهاد بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود مثنوی عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این خدمات در حوزه های مختلف شامل سلامت، بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، دوستدار کودک و زیست‌محیطی به مسافران و مهمانان نوروزی این استان ارایه شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۳هزار و ۴۵۷ نفر آموزش مهارت‌های ترافیکی، هشت هزار و ۹۷۸نفر مشارکت‌ کننده در طرن ۸۹۷۸ نفر در طرح بهرفت، چهار هزار و ۳۷۷نفر از فضای دوستدار کودک، ۲هزار و ۵۰۰نفر از خیمه‌های نماز، چهار هزار و ۵۵۲نفر از اقلام زیستی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این مدت بیش از ۲هزار و ۲۰۰نفر مسافر از خدمات آموزشی جمعیت هلال‌احمر استان در پست‌های نوروزی بهره‌مند شدند.

مثنوی با بیان اینکه در طول مدت اجرای طرح ۵۹۶ نفر جوان داوطلب مشارکت داشتند، گفت: ۱۳هزار و ۴۵۷مورد خدمات فرهنگی و آموزشی شامل راهنمایی مسافران به نقاط ایمن و اماکن فرهنگی، تفریحی و عمومی، آموزش مهارت‌های ترافیکی، دعوت به پویش ملی بهرفت، ارائه شده است.

مثنوی اظهار داشت : ۱۶۳ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر استان در ۹ حادثه از ابتدای آغاز طرح نوروزی امسال تاکنون به ۴۲ حادثه دیده امدادرسانی کردند و ۹ مصدوم را به هم مراکز درمانی منتقل کردند.

به گزارش ایرنا، طرح امداد رسانی نوروزی هلال‌احمر از ۲۵اسفندماه سال گذشته آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha