اخبار انتظامی کرمانشاه؛ از کشف ۱۱۸ هزار نخ سیگار تا دستگیری ۱۶ عامل نزاع و درگیری

کرمانشاه- ایرنا- کشف ۱۱۸ هزار نخ سیگار جاسازی شده در خودرو پژو، توقف چانگان حامل کالای قاچاق در محور کرمانشاه، دستگیری ۱۶ عامل نزاع و درگیری و کشف ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در کرمانشاه از جمله عناوین اخبار کوتاه انتظامی استان کرمانشاه است.

به گزارش ایرنا؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از توقیف یک دستگاه خودرو چانگان حامل کالای قاچاق در محور کرمانشاه – همدان خبر داد و گفت: در پی دریافت اخبار و گزارش های مردم پایه مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو چانگان حامل بار قاچاق در محور کرمانشاه – همدان ، بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محور مذکور عزیمت کردند .

سرهنگ «جلیل سلطانی» در تشریح این خبر افزود: پس از مدتی کنترل خودروهای عبوری ، خودرو حامل قاچاق شناسایی و توسط ماموران متوقف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو تعداد ۳ هزار و ۱۸۶ عدد لوازم و تجهیزات قاچاق شامل عدد لوازم التحریر ، تجهیزات صوتی و تصویری ، لوازم خانگی و لوازم بهداشتی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد : ارزش این محموله ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

پژو ۴۰۵ حامل ۱۱۸ هزار نخ سیگار قاچاق بود

سرهنگ سلطانی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان موفق به کشف ۱۱۸ هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ شدند.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشراف اطلاعاتی و دریافت اخباری از شهروندان ، مطلع شدند یکی از قاچاقچیان حرفه ای پس از تهیه تعداد قابل توجهی سیگار قاچاق در یکی از مناطق مرزی استان ، قصد دارد با استفاده از یک دستگاه پژو ۴۰۵ محموله را به شهرستان های مرکزی استان انتقال دهد .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه ادامه داد: بعد از هماهنگی با مقام قضایی ، بلافاصله ۲ اکیپ از ماموران امنیت اقتصادی به محورهایی که امکان تردد خودرو قاچاق در آنها وجود داشت عزیمت کرده و سرانجام پس از مدتی کنترل خودروهای عبوی ، خودرو حامل قاچاق را در محور کوزران – اسلام آباد غرب شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو تعداد ۱۱۸ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به همراه ۱۱۲ پاکت توتون خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

دستبند بر دستان ۱۶ عامل نزاع و درگیری

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : ۱۶ عامل نزاع و درگیری توسط ماموران کلانتری ۱۹دستگیر شدند.

سرهنگ «علیرضا دلیری» در این زمینه اظهار داشت: بامداد روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و نزاع جمعی در محدوده بلوار طاقبستان شهر کرمانشاه ، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۹ برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند .

وی افزود: با حضور ماموران کلانتری در محل، مشاهده شد تعداد ۱۶ مرد با استفاده از سلاح سرد با یکدیگر درگیر شده و تعدادی از آنها نیز مجروح شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا با اقدام قاطع ماموران کلانتری تعداد ۱۳ نفر از عاملین نزاع دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند ؛ ضمن اینکه ۳ نفر نیز که دچار جراحت شده بودند ، به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

کشف ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در کرمانشاه

طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در نقاط مختلف استان کشف شد .

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، طی ۲۴ ساعت گذشته (۳ فروردین ماه) با تلاش شبانه روزی ، گشت زنی هدفمند و تیزهوشی ماموران یگان های مختلف انتظامی استان کرمانشاه ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه کشف شد.

بنا براین خبر ، وسایل نقلیه مذکور شامل سه دستگاه خودروی سواری (۲ دستگاه پراید و یک دستگاه پژو ۴۰۵) و ۷ دستگاه موتورسیکلت می باشد.

این خبر حاکیست ، کلانتری های ۱۶ ، ۱۸ ، ۱۹ و ۲۲ شهرستان کرمانشاه ، کلانتری ۱۲ هرسین و همچنین پلیس آگاهی شهرستان های روانسر ، سنقر و قصرشیرین یگان هایی بودند که موفق به کشف وسایل نقلیه مذکور شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha