۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۲۶
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85065272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در جاده‌های اصفهان هشت درصد افزایش یافت

۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۲۶
کد خبر: 85065272
تردد در جاده‌های اصفهان هشت درصد افزایش یافت

کاشان _ ایرنا _ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: تردد خودروهای ورودی در جاده‌های شریانی در این استان از ۲۴ اسفند پارسال تا پایان روز چهارم فروردین امسال در هم سنجی با مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش یافته‌ است.

به گزارش ایرنا، فرزاد دادخواه شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از پویش همراهان سفر ایمن در شهرستان اردستان به خبرنگاران افزود: قبل از شروع طرح سفرهای نوروزی باوجود بارش های سنگین بحث ارتقای ایمنی سطح عبور و مرور، خط کشی راه ها، نظافت راه ها، نصب حفاظ و گادریل و تعمیرات تابلو علایم در دستور کار نیروهای راهداری قرار گرفت.
وی اظهار کرد: شاهد حجم بالای مسافرین و افزایش تردد در راه های استان اصفهان هستیم و روزانه بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار تردد در راه های استان ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان بیان کرد: تمام اکیپ های راهداری بطور تمام وقت و بدون مرخصی در حال انجام وظیفه هستند و در تمام نقاط گشت های راهداری برقرار است، در چهار نقطه استان اصفهان به ویژه محور اردستان به نائین پویش همراهان سفر ایمن در حال اجرا است.

پویش همراهان سفر ایمن با هدف افزایش ایمنی سفرهای برون شهری در تعطیلات نوروز و کاهش خطرات و سوانح رانندگی از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.
شهرستان اردستان با ۴۳ هزار نفر جمعیت دارای ۲ هزار کیلومتر راه همسنگ، ۱۴۱ کیلومتر آزادراه و ۱۰۰ کیلومتر جاده ترانزیت در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha