۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85065607
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کتاب کارنامه ۱۰ ساله حوزه هنری استان کردستان منتشر شد

سنندج-ایرنا-کتاب "کارنامه حوزه هنری استان کردستان" شامل مهمترین فعالیت‌ها و اقدامات این حوزه در فاصله سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ در هزار و ۴۰ صفحه  منتشر شد.

به گزارش ایرنا، رییس حوزه هنری کردستان روز شنبه در این رابطه اظهار کرد: این کتاب که به وسیله روابط عمومی حوزه هنری استان گردآوری، تهیه و تنظیم شده، خلاصه‌ای از برخی فعالیت‌ها و اقدامات واحدهای آفرینش‌های ادبی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، فرهنگ و مطالعات پایداری، هنرهای تصویری، امور سینمایی، آموزش و پژوهش، حوزه هنری بیجار، روابط عمومی و حوزه ریاست در سال‌های اخیر است.

امین مرادی افزود: در شرح و معرفی این کتاب آمده است: "این دفتر، بازخوانی بخش کوچکی از تلاش‌ها و خلاصه‌ای از فعالیت‌های حوزه هنری استان کردستان در یک دوره‌ بیش از ده ساله و روایتی از شیدایی و شوق خدمت به ساحت قدسی هنر، تاریخ زرینی در فرهنگ و هنر این سرزمین با تمام فراز و نشیب‌ها و کمبودها و با تمام موفقیت‌ها و دستاوردها است.

رییس حوزه هنری کردستان ادامه داد: در این راه، آنچه توانسته‌ایم با همت و تلاش همکاران مجموعه حوزه هنری و همراهی اهل فرهنگ و هنر و اندیشه، در کسوت خدمتگزاری به هنر آرمانی و متعالی انجام داده‌ایم و امیدواریم این یادگار در تاریخ فرهنگ و هنر این دیار جاودانه بماند.

وی افزود: حوزه هنری کردستان با برپایی صدها رویداد فرهنگی و هنری گسترده با بازتاب‌های ملی و بین‌المللی، نمایشگاه‌های متعدد در رشته‌های مختلف هنری، تولید و پخش و اجرای صدها مورد فیلم، نمایش، آلبوم موسیقی و کتاب و حمایت از هنرمندان در سال‌های از موثرترین نهادهای فرهنگی و هنری استان بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha