۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85065628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در جاده‌های زنجان ۹ درصد افزایش یافت

۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبر: 85065628
تردد در جاده‌های زنجان ۹ درصد افزایش یافت

زنجان - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: میزان تردد خودروها در جاده‌های استان با اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند تا چهارم فروردین در مقایسه با مدت مشابه قبل ۹ درصد افزایش یافت.

محمد محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آغاز سفرهای نوروزی، یک میلیون و ۳۹۵ هزار و ۶۹۵ خودرو از جاده های استان تردد کرد که این میزان در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۲۷۶ هزار و ۶۸۲ خودرو بود.

وی با بیان اینکه میزان تردد خودروها در چهارم فروردین سال گذشته ۱۳۲ هزار و ۷۰۴ خودرو بود، اضافه کرد: این میزان در چهارم ماه جاری ۱۴۷ هزار و ۶۵۲ تردد بوده که افزایش ۱۰ درصدی را نشان می دهد.

این مسوول ادامه داد: با توجه به آمارهای ارائه شده در بازه زمانی طرح نوروزی "۲۴ اسفند سال گذشته تا روز گذشته " آزادراه زنجان به قزوین و سپس آزادراه زنجان به تبریز بیشترین تردد خودروها را ثبت کرده اند.

وی اظهار داشت: پیش بینی ها بر آن است با توجه به موج بازگشت مسافران، آمار ترددهای امروز در جاده های استان روند کاهشی داشته باشد.

این مسوول یادآور شد: رانندگان قبل از حرکت برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

هم اکنون ۳۷ دستگاه نظارت تصویری، ۵۸ دستگاه تردد شمار و ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha