۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85065638
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برخورد با ۲۲ واحد به دلیل تخلف صنفی و بهداشتی در دزفول

دزفول-ایرنا- ۱۱ واحد صنفی به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی در دزفول پلمب و پرونده تخلف صنفی ۱۱ واحد عرضه زولبیا و بامیه به تعزیرات حکومتی دزفول ارسال شد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان دزفول روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفندماه آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

محمدعلی شفیعی نیا افزود: از زمان آغاز این طرح تا چهارم فروردین ماه، یکهزار و ۴۸۸ مورد بازسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۸۴۸ مورد بازرسی از مراکز عمومی، گردشگری و اسکان مسافران نوروزی در دزفول انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۱۰۶ بازدید مشترک و ۱۷۱ نمونه برداری از مواد غذایی دزفول انجام و ۲۸۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول اظهارکرد: ۵۴ مورد نمونه برداری آب آشامیدنی هتل‌ها و رستوران‌های دزفول نیز انجام شد و ۱۰۳ مورد اخطاریه و اقدامات قانونی به رستوران‌ها، هتل‌ها، عرضه مواد اغذیه خام و سایر اماکن داده شد.

وی افزود: طی این بازرسی‌ها پس از اخطار و تذکرهای بهداشتی و پابرجا بودن مشکلات بهداشتی، ۱۱ واحد پلمب شد.

رییس اتاق اصناف شهرستان دزفول نیز گفت: با توجه فرا رسیدن ایام نوروز و آغاز ماه مبارک رمضان به منظور نظارت بیشتر بر اقلام اساسی و مورد نیاز مردم، بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط در دستور کار قرار دارد.

مجتبی فرهی‌نیا افزود: لازم است برای رفاه حال حقوق مصرف‌کنندگان، واحدهای صنفی نسبت به درج قیمت و رعایت نرخ مصوب، دقت و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
وی ادامه داد: در همین راستا، ۱۱ پرونده تخلف در زمینه فروش زولبیا و بامیه تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.
رئیس اتاق اصناف شهرستان دزفول به شهروندان توصیه کرد: درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، گزارش‌های خود را از طریق تلفن ۰۶۱۴۲۴۲۰۶۹۹ به واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان دزفول اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha