دادگستری کرمان: مانع بیکاری هفت هزار و ۵۰۰ نفر شدیم

کرمان- ایرنا- رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده در ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی استان، ضمن جلوگیری از بیکار شدن هفت هزار و ۵۰۰ نیروی متخصص و کارگر، زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید نیز فراهم شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: در ۱۱ ماه سال ۱۴۰۱ بر مبنای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تشکیل ۱۵۲ پرونده در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی و برگزاری ۴۰ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی ۱۹۸ مصوبه حاصل که در نهایت به جلوگیری از بیکار شدن هفت هزار و ۵۰۰ کارگر و ایجاد زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید منجر شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای فعالیت ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی تاکنون ۵۷۶ پرونده در دبیرخانه این ستاد به منظور پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان و کشور تشکیل و رسیدگی شده که در این زمینه از بیکاری بیش‌ از ۲۲هزار و ۵۰۰ نفر نیروی متخصص و کارگر در استان جلوگیری به عمل آمده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: طی بررسی گزارش عملکرد ستادهای استانی کشور، ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان حائز رتبه برتر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha