۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85065947
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: تشکیلات خودگردان، هماهنگی با اشغالگران را متوقف کند

تهران – ایرنا – سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) گفت: از تشکیلات خودگردان می خواهیم به هماهنگی بیهوده امنیتی با اشغالگران پایان دهد.

به گزارش ایرنا از رسانه های فلسطینی، حازم قاسم روز شنبه افزود: تصویب ادامه شهرک سازی ها و ساخت بیش از هزار واحد مسکونی برای صهیونیست ها در شهرک های «إفرات» و «بیتار عیلیت» در بیت لحم و «جیلو» در شرق قدس نشانه خوی خصمانه و اشغالگرانه رژیم صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: این اقدام کابینه اشغالگران، پیامی برای کسانی است که به دنبال سراب توافقات امنیتی و سیاسی با این دشمن جنایتکار می دوند.

قاسم گفت: از تشکیلات خودگران می خواهیم به هماهنگی امنیتی با اشغالگران که فقط تامین کننده منافع دشمن است و منافع و حقوق قانونی ملت فلسطین را پایمال می کند، پایان دهد.

وی از جامعه جهانی خواست به مسئولیت خود عمل و با اقدامی فعال، تجاوزهای رژیم صهیونیستی به ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین را متوقف کند.

رژیم صهیونیستی که در یک ماه اخیر در نشست های امنیتی عقبه اردن و شرم الشیخ مصر متعهد شده بود شهرک سازی ها را تا ۶ ماه متوقف کند، اعلام کرده است مجوز ساخت بیش از هزار واحد مسکونی جدید در شهرک های صهیونیست نشین را صادر می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha