افزایش ۹ درصدی تردد نوروزی خودروها در جاده‌های فارس

شیراز- ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز چهارم فروردین ماه جاری، به طور متوسط روزانه ۱۷۹ هزار و ۵۲۱ تردد در محورهای این استان ثبت شده که این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹/۱ درصد افزایش داشته است.

علیرضا راستار، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع طی مدت مذکور یک میلیون ۳۹۰ هزار و ۷۵۸ تردد به وسیله ۱۸۷ سامانه تردد شمار فعال در محورهای استان ثبت شده اشت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: میزان تردد ثبت شده در محورهای استان در روز جمعه چهارم فروردین (دیروز) نیز ۲۱۱ هزار و ۸۴۵ مورد بوده که نسبت به روز قبل آن (پنجشنبه) حدود ۶ درصد افزایش داشته است.

راستار بیان کرد: علاوه بر این، تاکنون ۴۰ هزار و ۷۳۰ مورد تخلف وسایل نقلیه در محورهای استان به ثبت رسیده است.

وی افزود: بیشترین تخلف ثبت شده در استان طی روز گذشته (جمعه) مربوط به محور کمربندی شیراز (تقاطع رودکی) با چهار هزار و ۸۶۶ تخلف است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: بیشترین تردد دیروز نیز مربوط به محور مرودشت – شیراز و بالعکس است و پس از آن به ترتیب محورهای کازرون – شیراز، سپیدان شیراز، کمربندی پل فسا – شیراز، سروستان – شیراز، شیراز – کازرون، کمربندی اکبرآباد شیراز، شیراز – سپیدان و کازرون – شیراز بیشترین تردد خودرو را داشته اند.

وی ادامه داد: بیشترین تردد ثبت شده در محور مرودشت – شیراز در ساعت اوج یعنی ۱۸ تا ۱۹ نیز چهار هزار و ۸۵۴ تردد بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha