۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85066358
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۵۰ تن سیب و پرتقال تنظیم بازار در همدان توزیع شد

۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبر: 85066358
۵۵۰ تن سیب و پرتقال تنظیم بازار در همدان توزیع شد

همدان- ایرنا- مدیر تعاون روستایی استان همدان از موفقیت قابل توجه توزیع میوه طرح تنظیم بازار در استان خبر داد و گفت: در این ایام حدود ۵۵۰ تن سیب و پرتقال توزیع شده است.

به گزارش یکشنبه ایرنا از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان مسعود اکبری افزود: تمام تلاش ستاد تنظیم بازار استان همدان در توزیع میوه در راستای رضایت مردم و جلوگیری از افزایش قیمت ها بود که نتایج طرح نشان داد مردم ضمن استقبال از میوه، شاهد ثبات قیمت ها در بازار بودند.

وی با بیان اینکه توزیع میوه طرح تنظیم بازار از ۲۶ اسفندماه آغاز شد و همچنان ادامه دارد گفت: میوه های عرضه شده دارای کیفیتی مطلوب بود و اغلب مصرف کنندگان از کیفیت میوه ها رضایت داشتند.

مدیر تعاون روستایی استان همدان یادآور شد: میوه طرح تنظیم بازار توسط اتحادیه تعاون روستایی استان همدان تامین شده و در اجرای این طرح هیچگونه یارانه دولتی صرف نشده همچنین ضایعات اجرای این طرح نزدیک به صفر است.

وی ادامه داد: نظارت بر اجرای طرح تنظیم بازار میوه یکی از نقاط قوت این طرح در سال جاری است به طوریکه با همکاری دستگاه های اجرایی با بازرسی های مستمر این طرح به صورت مطلوب و به دور از هر گونه تخلفی در سطح استان همدان به اجرا رسید.

اکبری، تکریم مردم را اصلی مهم در توزیع میوه طرح تنظیم بازار عنوان کرد و یادآور شد: شماره های تماس درج شده بر روی بنرها برای ارتباط مستقیم با سازمان های متولی یک اقدام موثر برای دریافت نظرات مردم بود که رضایت مردم را نیز به دنبال داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha