۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85066526
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک جوان فلسطینی در الجلیل به شهادت رسید

۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبر: 85066526
یک جوان فلسطینی در الجلیل به شهادت رسید

تهران – ایرنا – یک جوان فلسطینی با شلیک مستقیم نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل به شهادت رسید.

به گزارشروز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، نظامیان اشغالگر صهیونیست با تیرباران کردن خودروی حامل «عمرغالب سواعد» در شهرک «کفریاسیف» در شمال فلسطین، وی را زخمی کردند.

این جوان ۲۲ ساله پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که رورز یکشنبه ۴ فلسطینی را از مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز نیز به اردوگاه «نورشمس» در طولکرم در شمال غرب کرانه باختری یورش بردند و پس از درگیری شدید با مبارزان فلسطینی سه جوان را بازداشت کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در نخستین روز ماه مبارک رمضان نیز یک جوان فلسطینی را در روستای «عزبه شوفه» طولکرم به شهادت رساندند.

این جوان ۲۵ ساله فلسطینی امیرعماد ابوخدیجه نام داشت که به ضرب گلوله از ناحیه سر به شهادت رسید.

در سه ماه اول سال جدید میلادی، سیاست ها و برنامه های کابینه افراطی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی باعث شده که تاکنون بیش از ۱۰۰ فلسطینی شهید شوند؛ موضوعی که به وضوح افزایش سطح خشونت های علیه فلسطینیان را نشان می دهد.

پیش از این خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج نیز گفته بود که با فرا رسیدن ماه رمضان، تنش‌ها در فلسطین تشدید خواهد شد و به دلیل تداوم تجاوزات و جنایات اشغالگران، روزهای سختی را در پیش رو داریم هرچند مردم فلسطین می‌دانند که باز پس گیری وطن تنها با مقاومت همه جانبه صورت می‌گیرد.

این هشدارها در حالی از جانب مقاومت فلسطین مطرح می‌شود که حملات نظامی رژیم اشغالگر از زمان به قدرت رسیدن «بنیامین نتانیاهو» بیشتر شده و در مقابل، فلسطینیان و جناح‌های مقاومت هم عملیات‌های خود علیه شهرک‌نشینان صهیونیست را افزایش داده‌اند.

درگیری میان شهرک نشینان صهیونیست و فلسطینی‌ها در سرزمین های اشغالی مساله تازه ای نیست و هر سال شاهد درگیری های خشونت بار همراه با خونریزی در ماه مبارک رمضان هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha