۶ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۱۴
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85066157
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جبهه خلق برای آزادی فلسطین مسؤولیت عملیات حواره را برعهده گرفت

تهران-ایرنا- گردان شهید "ابوعلی مصطفی" شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین شنبه شب مسؤولیت عملیات حواره را برعهده گرفت که در جریان آن ۲ نظامی صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری "فلسطین الیوم" به نقل از بیانیه این گروه فلسطینی نوشت که یکی از اعضای این گروه توانست نیروهای اسرائیلی در ایست و بازرسی "حواره" در جاده اصلی جنوب نابلس در کرانه باختری رود اردن را هدف قرار دهد.

گردان شهید ابوعلی مصطفی در این بیانیه آورده است: بصورت جدی از تمام آحاد ملت فلسطین و گروه‌های پویای آن می خواهیم که در جبهه مقاومت فلسطین بعنوان یک چارچوب میدانی و مقاومتی متحد و یکپارچه باشند.

شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد: مقاومت یک مأموریت ملی برای هریک از احاد ملت فلسطین و گروه‌های آن علیه ارتش و شهرکنشینان صهیونیست است.

این گروه نوشت: بیایید دست در دست و دوشادوش یکدیگر تا تحقق اهداف ملت فلسطین در راه کسب آزادی و استقلال قدم در راه مقابله گسترده در میدان وطن بگذاریم.

منابع صهیونیستی شنبه شب از عملیات مسلحانه در منطقه حواره و زخمی شدن دو صهیونیست خبر دادند.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک خودروی فلسطینی در منطقه «حواره» واقع در جنوب نابلس با سرعت درحال حرکت بود و سرنشینان آن با سلاح گرم به سمت نیروهای صهیونیستی تیراندازی کردند.

وضعیت زخمی ها وخیم گزارش شده بود.

به دنبال این عملیات، نیروهای رژیم صهیونیستی تمام ورودی شهر نابلس را بستند ‌و درصدد تعقیب مجری عملیات بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha