۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۱۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85066764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسکان بیش از ۱۴ هزار نفر روز مهمان نوروزی در مدارس کردستان

سنندج-ایرنا-معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان گفت: ۱۴هزار و ۵۹۴ نفر روز میهمان نوروزی تا چهارم فروردین در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان پذیرش و اسکان داده شدند.

به گزارش ایرنا، منوچهر مخدومی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بر این اساس ۲ هزار و ۱۵۸ خانوار به تعداد هشت هزار و ۱۰۸ نفر تاکنون در مدارس استان اسکان یافته اند.

وی به آمار ۲ روز گذشته نیز اشاره کرد و افزود: در روزهای سوم و چهارم فروردین ۱۴۰۲ هم، ۷۴۶ خانوار به تعداد هزار و ۴۶۰ نفر شامل ۲۸۵ خانوار فرهنگی و ۷۱ خانوار غیرفرهنگی در مدارس مجری اسکان در استان پذیرش و اسکان داده شدند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ فعالیت دارند و پذیرای همکاران فرهنگی و مسافران نوروزی در قالب ۹۰ مدرسه و ۶۶۸ اتاق با سطوح ویژه، الف، ب و ج خواهند بود.

تاکنون ۲ هزار اثر شامل آثار تاریخی، غارهای طبیعی، درختان کهنسال، میراث منقول(بناها، محوطه و تپه‌ها)، قنات و مکان‌های طبیعی در استان کردستان شناسایی شده که از این تعداد ۹۵۰ اثر آن به ثبت ملی رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha