۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبرنگار: 1100
کد خبر: 85067667
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امکان اشتغال‌زایی و مهار تورم با رشد تولید میسر است

شیراز-ایرنا- فرماندار شهرستان کوه‌چنار با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ تحت عنوان "مهار تورم و رشد تولید"، گفت: با رشد و تنوع بخشی به‌ تولید، امکان اشتغالزایی، مهار تورم و کاهش نقدینگی میسر است لذا همه باید همت خود را حول محور تحقق شعار سال بکار گیریم.

به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا، سید محمود هاشمی در جمع مدیران شهرستان کوه چنار افزود: با حرکت در مسیر تولید و مدنظر قرار دادن آیتم های مختلف آن، امکان مدیریت بسیاری از مسایل و مشکلاتی که باعث‌ حاشیه سازی در کشور می شود وجود دارد و انتظار می رود که با گره خوردن این ۲ موضوع ( رشد تولید و مهار تورم) با یکدیگر، شرایطی برای ما فراهم شود که بتوانیم با یک‌نگاه مناسب تری در این مسیر حرکت کنیم.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جدید گفت: همه باید همت خود را حول محور تحقق شعار سال جمع کنیم.

هاشمی با اشاره به اینکه در سال گذشته قرارگاه اقتصاد دانش بنیان‌ در شهرستان شکل گرفت، افزود: انتظار می رود که این قرارگاه همچنان به کار خود ادامه دهد؛ با توجه به رویکردهایی که در شهرستان مبتنی بر مطالعات آمایشی در پیش گرفته شده می طلبد که همه نگاه‌ها به سمت تقویت اقتصاد دانش بنیان باشد.

امکان اشتغال‌زایی و مهار تورم با رشد تولید میسر است

نماینده عالی دولت در کوه‌چنار با اشاره به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب بر ضرورت رعایت انصاف بیان کرد: در این برهه و همچنین شرایطی که در سال گذشته طی شد، باید در سال جدید یک‌کار ویژه ای حول محور تورم اتفاق بیفتد.

هاشمی افزود: شعارهای اقتصادی حول محور تولید در ۱۴ سال گذشته به عنوان راهبرد اساسی برای اداره کشور از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد که بیانگر اهمیت مدیریت تولید در پیشگیری از مشکلاتی است که برای کشور حادث‌ می‌شود.

وی با گریزی بر رویدادهای سال گذشته در شهرستان به دلیل پرکاری وکمبود برخی از منابع گفت: با این‌ وجود دستگاه های اداری موظف ومکلف به پاسخگویی به انتظارات مردم بوده و هستند.

هاشمی، همچنین با اشاره به بارش‌های جوی در سه ماهه پایانی سال گذشته و روزهای نخست سال جدید، اظهارکرد: امید است که امسال، سال خیلی پربار و پرثمری را در شهرستان تجربه کنیم.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha