۸ فروردین ۱۴۰۲، ۴:۲۳
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85067849
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت جوان فلسطینی با شلیک مستقیم صهیونیست‌ها

۸ فروردین ۱۴۰۲، ۴:۲۳
کد خبر: 85067849
شهادت جوان فلسطینی با شلیک مستقیم صهیونیست‌ها

تهران-ایرنا- منابع خبری فلسطینی بامداد سه‌شنبه از شهادت یک جوان فلسطینی در نتیجه شلیک مستقیم گلوله صهیونیست‌ها خبر دادند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری "فلسطین الیوم"، این جوان که "عمیر لولح" نام داشته در بیمارستان النجاح و در نتیجه شدت جراحت ناشی از شلیک گلوله توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

لولح جوان فلسطینی ساکن شهر نابلس بوده که در حمله نظامیان اشغالگر اسرائیلی به این شهر در ۲۲ فوریه سال جاری به ضرب گلوله زخمی شده بود.

از سوی دیگر شهرک‌نشینان صهیونیستی دوشنبه شب به شهرک حواره در جنوب نابلس حمله کرده و ۲ دستگاه خودروی فلسطینیان را به آتش کشیدند.

شهرک حواره در جنوب نابلس به مرکزی برای حمله شهادت طلبانه علیه نظامیان صهیونیست تبدیل شده است، در همین راستا، منابع خبری ۲۸ اسفندماه یک عملیات مقاومت در شهرک «حواره» در جنوب نابلس و زخمی شدن سه صهیونیست در پی این عملیات خبر دادند.

براساس گزارش رسانه‌های داخل فلسطین، یک جوان ۲۸ اسفند گذشته در پاسخ به جنایات روزانه رژیم صهیونیستی، اقدام به تیراندازی به سمت خودروی حامل شهرک نشینان تندرو صهیونیست در شهرک حواره در جنوب نابلس کرد.

در همان زمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که سه شهرک نشین در این عملیات ضد صهیونیستی زخمی شده‌اند که وضعیت جسمانی یکی از آنان وخیم است.

طبق این گزارش، این فلسطینی ۲۰ گلوله به سمت خودروی مذکور شلیک کرده بود.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha