استاندار آذربایجان غربی: دولت سیزدهم عمل‌گرا و پایبند به وعده‌هاست

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم عمل‌گرا و پاییبند به وعده‌هاست، گفت: جبران کاستی‌ها و بهبود شاخص‌های حوزه‌های مختلف نیازمند تلاش جهادی و شبانه روزی است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از پیشکسوتان و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان با مقایسه شرایط آذربایجان غربی نسبت به استان‌های دیگر در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: در خصوص دریاچه ارومیه شاهد اقدامات عملی چون بهره‌برداری از سامانه انتقال آب کانی سیب به این دریاچه بودیم ضمن اینکه تلاش می‌شود امسال هر سه ماه یک بار یک پروژه مرتبط با احیای دریاچه ارومیه به بهره‌برداری برسد.

استاندار آذربایجان غربی به تاکید دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام نیز اشاره کرد و ادامه داد: این دولت شجاعت نترسیدن از مشکلات را دارد بنابراین پروژه‌های نیمه تمامی چون تله کابین ارومیه باید با جدیت پیگیری و تعیین تکلیف شوند.

وی همچنین استفاده از نظرات مردم و رسیدگی به مشکلات به صورت میدانی را از اهداف سفرهای شهرستانی دانست و گفت: ارائه خدمات در جمهوری اسلامی در دورترین نقاط کشور نیز به سهولت انجام می‌شود و در راستای توسعه متوازن استان، میرآباد تبدیل به شهرستان شد تا آذربایجان غربی هم اکنون دارای ۲۰ شهرستان باشد.

معتمدیان در ادامه از برخورد قاطع با مدیران متخلف و کم کار خبر داد و تاکید کرد: آذربایجان غربی عقب افتادگی‌های بسیاری دارد و جبران کاستی‌ها و بهبود شاخص‌ها نیازمند تلاش جهادی و شبانه روزی است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر استفاده درست از ظرفیت‌های استان در مسیر توسعه، افزود: آذربایجان غربی استان ثروتمندی است و شایسته نیست که در کنار استان‌های محروم باشد.

استاندار آذربایجان غربی: دولت سیزدهم عمل‌گرا و پایبند به وعده‌هاست

وی ادامه داد: آذربایجان غربی یک استان مرزی و از تکثر قومیتی و مذهبی برخوردار است که همین امر، همدلی بیش از پیش اقشار مختلف در انتخابات پیش رو را ضروری می‌سازد.

استاندار آذربایجان غربی به تردد زائران اربعین حسین از مرز تمرچین در سال گذشته برای نخستین بار نیز اشاره کرد و افزود: عبور زائران عتبات عالیات از مرز تمرچین اتفاق بزرگی بود که به خوبی انجام شد البته تدابیر لازم برای میزبانی حداکثری از زائران اربعین در سال جاری اندیشیده شده است.

معتمدیان در ادامه با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان اضافه کرد: آذربایجان غربی دیار ناشناخته‌هاست و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف به درستی معرفی نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha