۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85069680
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تریلی با ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در قاینات متوقف شد

۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۱۶
کد خبر: 85069680
تریلی با ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در قاینات متوقف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قاینات از کشف ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود زال‌بیکی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان قاینات در اجرای طرح مبارزه با قاچاق عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلی کشنده مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از بار تریلی، ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف شد و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان به منظور مشارکت در این زمینه هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کشف احشام قاچاق در فردوس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس هم از کشف ۴۳ راس احشام قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی شهید زارع شهرستان فردوس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو، ۴۳ رأس احشام قاچاق و فاقد هر گونه مجوز دامپزشکی را کشف کردند که ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان کرد:: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و احشام یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری همه نهادها و بخش‌ها با فراجا ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha