۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبر: 85069831
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اسلامشهر: امید آفرینی در جامعه با نگاه تحولی و کار جهادی امکان پذیر است

اسلامشهر- ایرنا- فرماندار اسلامشهر گفت: امید آفرینی در جامعه آن هم در شرایطی که دشمنان در جنگ رسانه ای خود به دنبال ناامید کردن مردم از آینده کشور هستند، با نگاه تحولی و کار جهادی مدیران و خادمان مردم در ادارات امکان پذیر است.

به گزارش ایرنا از فرمانداری اسلامشهر، حسین حبیبی در دیدارهای نوروزی امام جمعه اسلامشهر، فرمانده و جمعی از پاسداران سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع)، فرمانده تیپ حضرت امیر(ع) و مدیران برخی ادارات و موسسات و نهادهای مردمی ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان به نامگذاری سال ۱۴۰۲ از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید» اشاره کرد و گفت: همه وظیفه داریم تا از تمامی ظرفیت های شهرستان برای تحقق فرمان رهبر فرزانه انقلاب کمک بگیریم.

وی با اشاره به ظرفیت ها کم نظیر واحدهای تولیدی شهرستان اسلامشهر در بخش های مختلف کشاورزی، مواد غذایی، صنعتی و... ادامه داد: حمایت از این واحدهای تولیدی و کمک به رشد آنها که رشد تولید را در پی خواهد داشت و همچنین برنامه ریزی جهت فراهم ساختن زمینه لازم برای سرمایه گذاری های جدید در بخش تولید نیز در سال جدید مورد توجه خواهد بود.

فرماندار اسلامشهر همچنین به تاکید مقام معظم رهبری به تداوم کارهای انسانی همچون مواسات و همیاری های مردمی و کمک به طبقات ضعیف نیز اشاره کرد و افزود: با محوریت قرارگاه محرومیت زدایی حضرت صاحب الزمان(عج)، حوزه ها و پایگاههای بسیج، مجمع خیرین شهرستان و سایر انجمن های حمایتی در بخش کمک به اقشار کم برخوردار شهرستان نیز اقدامات اثربخشی در سال جدید اجرایی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه مردم اسلامشهر در سال گذشته با عدم همراهی خود با جریانات ضد انقلاب، همراهی و حمایتشان از نظام اسلامی را ثابت کردند گفت: ما خادمان مردم در ادارات و نهادهای مختلف انقلابی نیز در قبال این مردم مومن و انقلابی وظیفه داریم تا برای بهبود شرایط زندگی آنان و ارائه خدمات بهتر شبانه روز تلاش کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha