۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۹:۲۵
کد خبر: 85145749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۶۵ هکتار زمین کشاورزی امسال در اسلامشهر رفع تصرف شد

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر اعلام کرد:  ۶۵ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان در سه ماه نخست امسال آزادسازی و رفع تصرف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین حبیبی شامگاه دوشنبه در آئین تجلیل از کشاورزان اسلامشهر اظهار داشت: جهادگران عرصه تولید در بخش های مختلف بویژه کشاورزی با وجود تمام محدودیت و تحریم ها مردانه برای تولید بیشتر و ایجاد فرصت های شغلی جدید در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم تا در قالب برنامه «چهارشنبه ها با تولید» مدیران عضو کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را به مراکز تولیدی، کشاورزی و دامداری ببریم تا از نزدیک سختی ها و مشقت هایی که تولید کنندگان متحمل می شوند را ببینند، افزود: از این طریق مدیران نیز تلاش مجاهدانه شما برای تولید را می بینند و برای رفع مسائل، کمبودها و مشکلات شما با توان بیشتری تلاش می کنند.

فرماندار: ۶۵ هکتار زمین کشاورزی امسال در اسلامشهر رفع تصرف شد


فرماندار اسلامشهر با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی برای رفع مشکلات تلاشگران بخش کشاورزی و دامداری شهرستان خاطرنشان کرد: موضوع مهم بازنگری در حقآبه بخش کشاورزی اسلامشهر از تصفیه خانه های واوان و فیروز بهرام که جزو مصوبات سفر وزیر وقت جهاد کشاورزی به شهرستان بود نیز به صورت ویژه در دست پیگیری قرار دارد.

حبیبی در بخش دیگری از سخنانش به آزادسازی ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در بخش های مرکزی، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی در سه ماهه نخست سال جاری اشاره و یادآور شد: حفظ کاربری زمین های کشاورزی و مقابله جدی با ساخت و سازهای غیر مجاز در مزارع و باغ ها شهرستان جزو اولویت های کاری ما است چرا که اگر زمین کشاورزی نباشد تولیدی نخواهد بود.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha