۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85069959
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

ملوان در بندرانزلی مغلوب هوادار تهران شد

۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷
کد خبر: 85069959
ملوان در بندرانزلی مغلوب هوادار تهران شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابتهای لیگ برتر کشور مغلوب هوادار تهران شد تا سال جدید را با شکست آغاز کند.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که پنجشنبه‌ شب از هفته بیست و چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد، تیم فوتبال هوادار تهران با نتیجه ۲ بر یک ملوان را شکست داد.

در نیمه اول این دیدار هر ۲ تیم بازی را هجومی آغاز کردند اما ابتدا تیم هوادار در دقیقه چهارم به گل زودهنگامی دست یافت و داریوش شجاعیان توانست دروازه ملوان را باز کند اما در دقیقه ۲۴ سهیل فداکار بازیکن ملوان با یک ضربه سر، گل مساوی را به ثمر رساند.

در ادامه این نیمه در دقیقه ۳۴ حسین صادقی بازیکن هوادار تهران با یک ضربه محکم و زیبا از فاصله حدود ۳۰ متری، دروازه ملوان را باز کرد تا نیمه اول این مسابقه با نتیجه ۲ بر یک به سود هوادار خاتمه یابد.

در نیمه دوم، تیم ملوان با حمایت طرفدارانش بازی را هجومی آغاز کرد و در این نیمه برتری محسوسی را نسبت به حریفش داشت اما در نهایت بازیکنان این تیم نتوانستند از این برتری استفاده کنند و در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود هوادار خاتمه یافت.

قضاوت این دیدار را مهدی اجاقی با کمک‌های علی اکبر نوری و مهرداد نجفی برعهده داشتند که در جریان این مسابقه سعید کریمی و علیرضا خوش‌کفا از ملوان بندرانزلی، محمدرضا خالدآبادی و مرتضی منصوری از تیم هوادار تهران کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار با ترکیب ایمان صادقی، سعید کریمی، علیرضا خوش‌کفا، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور(دقیقه ۶۴ میلاد شعبانلو)، محمود مطلق‌زاده(دقیقه ۶۴ امیر شهیم)، محمدصادق بارانی(دقیقه ۲۲ محمدرضا بردبار)، مهران احمدی، سهیل فداکار، مسعود زائرکاظمینی، سجاد بازگیر و سرمربیگری مازیار زارع مقابل هوادار تهران قرار گرفت.

تیم فوتبال هوادار تهران هم با ترکیب محمدرضا خالدآبادی، مرتضی منصوری، مهدی عیدی، عزت‌الله پورقاز، صائب محبی، داریوش شجاعیان، محمد چهارمحالی(دقیقه ۷۳ بابک مرادی)، نیما انتظاری، سپهر روزی‌طلب(دقیقه ۸۴ سعید سحرخیزان)، محمدجواد محمدی(دقیقه ۸۴ محمد عباسی)، حسین صادقی(دقیقه ۷۳ امید سینک) با سرمربیگری ساکت الهامی رو در روی ملوان قرار گرفت.

پیش از انجام این بازی تا پایان هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور ۱۶ تیم پیگیری می‌شود، تیم هوادار تهران با کسب ۲۶ امتیاز در رتبه دهم و ملوان بندرانزلی با کسب ۲۴ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha