۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85029217
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ملوان در انزلی مغلوب گل‌گهر سیرجان شد

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۲۱
کد خبر: 85029217
ملوان در انزلی مغلوب گل‌گهر سیرجان شد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در یک دیدار خانگی مغلوب گل‌گهر سیرجان شد تا یک شکست دیگر در کارنامه این تیم ثبت شود.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و گل‌گهر سیرجان عصر دوشنبه در هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم گل‌گهرسیرجان با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست داد.

در نیمه اول این دیدار هر ۲ تیم یک بازی متعادل را از خود به نمایش گذاشتند اما در دقیقه ۲۳ در اولین خطر جدی گل‌گهر سیرجان، این تیم به گل برتری دست یافت و سیدمحمدرضا حسینی موفق شد اولین گل تیمش را به ثمر برساند.

پس از به ثمر رسیدن این گل، تیم ملوان با تشویق و حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط یافت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما هیچ‌یک از این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد و در دقایق تلف شده این نیمه، روی اشتباه دروازبان ملوان، مرتضی تبریزی مهاجم گل‌گهر سیرجان موفق شد دومین گل تیمش را نیز به ثمر برساند.

در نیمه دوم، ملوانان بر بازی تسلط کاملی داشتند و تیم گل‌گهر نیز سعی در کنترل بازی را داشت اما در دقیقه ۸۰ تیم ملوان صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را سجاد بازگیر به گل تبدیل کرد تا ۱۰ دقیقه پایانی این دیدار با حساسیت بیشتری دنبال شود اما در این دقایق هیچ‌یک از ۲ تیم نتوانستند از موقعیت‌های خود سود ببرند تا این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود گل‌گهر خاتمه یابد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار با ترکیب رضا حیدری، عبدالله حسینی، سعید کریمی، محمود مطلق‌زاده(دقیقه ۵۶ مسعود زائرکاظمینی)، مجید عیدی، سجاد بازگیر، محمدصادق بارانی(دقیقه ۸۸ محسن انبساطی)، میلاد جهانی(دقیقه ۵۶ مهدی موقری)، سهیل فداکار، امیر شهیم(دقیقه ۵۶ مهدی مومنی)، مهران احمدی(دقیقه ۶۸ پدرام قاضی‌پور) به سرمربیگری مازیار زارع مقابل گل‌گهر قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با ترکیب محمدحسین اکبرمنادی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، مسیح زاهدی، شایان مصلح، محمدرضا حسینی(دقیقه ۶۰ بهنام برزای)، علی آشوری(دقیقه ۷۶ رضا شکاری)، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، اریک بانیاما(دقیقه ۷۰ کیروش استنلی)، مرتضی تبریزی(دقیقه ۷۶ وسلی گومز) با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی رو در روی ملوان قرار گرفت.

قضاوت این دیدار را محمدحسین ترابیان با کمک‌های قهرمان نجفی و حسن انتظاری برعهده داشتند که در جریان این مسابقه محمود مطلق‌زاده از تیم فوتبال ملوان، محمدحسین اکبرمنادی بازیکن و امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان کارت زرد دریافت کردند.

پیش از برگزاری این مسابقه تا پایان هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، گل‌گهر سیرجان با کسب ۳۱ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۲۲ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی این رقابتها قرار داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha