بیش از ۴۴ هزار نفر از ایثارگران مازندران از خدمات بیمه ای بهره مند شدند

ساری- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از بهره مندی ۴۴ هزار و ۱۷۴ نفر از ایثارگران این استان از خدمات بیمه پایه سلامت خبرداد.  

سعید کهنسال روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: با همکاری شرکت بیمه دی، پارسال به ۸۷ هزار و ۱۷۳ نفر از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان خدمات بیمه مکمل ارایه شد.

وی با اشاره به اینکه در بخش درمان پارسال ۶۶ هزار و ۷۵ نفر از ایثارگران مازندران از مزایای بیمه مکمل بهره مند شدند، اظهار داشت: همچنین سه هزار و ۱۲۱ نفر از جامعه معزز ایثارگری در قالب پایش سلامت در منزل توسط پزشکان سلامت ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: در طی یکسال گذشته ۶ هزار و ۴۲۶ نفر از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان مازندران در ۲۲ هزار و ۲۶۸ مرحله در مطب پزشکان مورد معاینه قرار گرفتند و ویزیت شدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در سال گذشته یکهزار و ۹۱۴ نفر از ایثارگران مازندرانی در کمیسیون تعیین درصد جانبازی و ۴۰۹ نفر دیگر نیز در مشاوره قبل از کمیسیون پزشکی شرکت کردند.
کهنسال افزود: همچنین تعداد ۶۸۹ تن از ایثارگران استان از خدمات ارتز و پروتز بهره مند شدند.

مازندران در دوران جنگ تحمیلی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، ۳۴ هزار جانباز و ۲ هزار و ۳۶۰ آزاده را در راه دفاع از کیان اسلامی تقدیم انقلاب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha