آماده شدن هزاران فلسطینی برای دومین نمازجمعه ماه رمضان در مسجد الاقصی + فیلم

تهران - ایرنا - هزاران فلسطینی به رغم محدودیت های شدید اعمال شده از سوی رژیم صهیونیستی خود را از نقاط مختلف سرزمین فلسطین به شهر اشغالی قدس رسانده اند تا در دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مسجد الاقصی شرکت کنند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، شمار زیادی از نیروهای نظامی رژیم اشغالگر قدس از ساعات اولیه صبح امروز در ورودی ها و داخل بخش قدیمی شهر قدس و مسجد الاقصی و همچنین مراکز ایست و بازرسی اطراف آن به ویژه کرانه باختری مستقر شده اند.

پیش بینی می‌شود که با وجود این محدودیتها، ده‌ها هزار نفر از شهروندان کرانه باختری و سایر مناطق اشغالی فلسطین خود را به مسجدالاقصی رسانده و در دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کنند.

نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی با اعمال محدودیت‌، مانع از ورود فلسطینی‌های روزه دار به مسجد الاقصی برای اقامه دومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در این مکان مقدس می‌شوند. همین محدودیت ها باعث شد تا هزاران شهروند فلسطینی نتوانند از مرکز ایست و بازرسی رژیم صهیونیستی در منطقه «قلندیا» در کرانه باختری به سهولت عبور کرده و خود را به مسجد الاقصی برسانند.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که نیروهای اشغالگر اسرائیل مانع کار کارکنان این نهاد خدمت رسان در قدس می شوند و از ورود آمبولانس های کوچک به صحن های مسجد الاقصی برای امداد رسانی به فلسطینی های روزه دار جلوگیری می کنند.

این جمعیت افزود که خدمه آن برای ورود به قدس و دروازه های مسجد الاقصی با مشکل مواجه هستند و نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی با قراردادن موانع و ایجاد ایست و بازرسی مانع از حرکت آمبولانس ها در مجاورت بخش قدیمی شهر قدس و رسیدن به مسجد الاقصی شده اند.

این درحالی است که هزاران فلسطینی به رغم محدودیت‌های اعمال شده توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل، موافق شدند که نماز صبح را در مسجدالاقصی اقامه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha