۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۵۲
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85082905
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی ۱۷ جوان فلسطینی را در مسجد الاقصی بازداشت کرد

تهران - ایرنا - پلیس رژیم صهیونیستی پس از برگزاری آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مسجدالاقصی ۱۷ نفر از جوانان فلسطینی را بازداشت کرده است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه جمعه شب به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت احرونوت» اضافه کرد که جوانان فلسطینی پس از اقامه آخرین نماز جمعه در ماه مبارک رمضان در صحن‌های مسجد الاقصی به بهانه برافراشتن پرچم سازمان‌هایی که این رژیم آن‌ها را دشمن می‌داند، بازداشت شدند.

روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از بیانیه پلیس اسرائیل افزود: در پایان نماز نیروهای بیشتری از پلیس به دروازه مغاربه (یکی از دروازه‌های مسجد الاقصی) با هدف مقابله با هرگونه حادثه غیرعادی اعزام شدند.

پلیس رژیم صهیونیستی اشاره کرد که امروز بیش از ۲ هزار پلیس و نیروی نظامی همراه با نیروهای کمکی قابل توجه در سراسر قدس مستقر شدند.

پلیس رژیم اسرائیل درباره بازداشت جوانان فلسطینی اشاره کرد که اندکی پس از پایان نماز، تعدادی از افراد نقابدار پرچم‌ها و بنرهای سازمان‌هایی که رژیم اسرائیل ادعای تروریستی بودن آن‌ها را دارد را در صحن‌های حرم شریف قدس (صهیونیست‌ها از آن به عنوان کوه معبد نام می‌برند) برافراشته کردند که در نتیجه آن ۱۷ فلسطینی بازداشت شدند.

بر اساس این گزارش، در ابتدا تنها هشت مورد دستگیری گزارش شد اما بعدا" دستگیری‌های دیگری از فلسطینی‌ها گزارش شد که برخی از آن‌ها با تعویض لباس‌های خود سعی در فرار داشتند اما به ادعای پلیس رژیم صهیونیستی، حرکات آن‌ها با استفاده از چندین دوربین نصب شده در منطقه زیر نظر بوده است.

پس از حمله پلیس رژیم اسرائیل به مسجد الاقصی و ضرب و شتم نمازگزاران روزه دار که در پاسخ موشک از نوار غزه و لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک شد، تنش‌ها از ابتدای ماه مبارک رمضان در کرانه باختری از جمله قدس اشغالی افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha