۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبر: 85070399
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سمنان: ۱۲ فروردین تجلی اراده ملت در استقرار نظام جمهوری اسلامی است

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ۱۲ فروردین روز پرافتخار و تابلوی تمام نما از اراده راسخ و لبیک ملت ایران به استقرار نظام جمهوری اسلامی در سایه رهبری‌های حکیمانه و مدبرانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود: ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود: در این روز بزرگ سلطه شیاطین و طاغوت به پایان رسید.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، افزود: ۱۲ فروردین، روشن نگهدارنده چراغ انقلاب اسلامی ویکی از عیدهای بزرگ ملت فهیم ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی و استوار کردن گام‌ها در مسیر کمال و تعالی است.

وی با تاکید بر رعایت تقوا و بیان اینکه روزه‌داری فقط پرهیز از خوردن و آشامیدن نیست، تصریح کرد: تمام اعضا و جوارح انسان در ماه مبارک رمضان باید روزه‌دار باشند و فرد روزه‌دار از انجام کارهای ناپسند و حرام خودداری کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به فضیلت‌های قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان تاکید کرد: مومنان تلاوت قرآن را در این ماه پر برکت فراموش نکنند.

خطیب جمعه سمنان با اشاره به در پیش بودن روز رحلت حضرت خدیجه کبری (س)، بیان کرد: آن حضرت، بانوی نمونه اسلام و یکی از چهار زن بهشتی است.

وی با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی(ع) ابراز کرد: جنگ ترکیبی که دروغ و شایعات بی‌اساس و تحریف حقایق رکن آن و جامعه امروز درگیر آن است، در زمان امام حسن مجتبی(ع) در بالاترین سطح رخ داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اغتشاشات و ایجاد ناامنی در کشور در سال گذشته را از مصداق‌های جنگ ترکیبی عنوان کرد و افزود: هوشیاری و بصیرت مردم کوبنده استکبار و رکن اصلی شکست دشمن در جنگ ترکیبی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار کرد: ملت ایران در دوره‌های مختلف نشان دادند تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و مسوولان باید در قدردانی از این ملت فهیم با اهتمام ویژه پا در رکاب رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha