۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85070493
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار بیماران کرونایی بستری در زنجان به ۶۵ نفر رسید

۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبر: 85070493
شمار بیماران کرونایی بستری در زنجان به ۶۵ نفر رسید

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: شمار بیماران بستری مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های استان به ۶۵ نفر رسید و همچنان روند ابتلا نسبت به روزها و هفته‌های گذشته افزایشی است.

مشهود تقلیو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافته است و طی روز گذشته نیز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به این ویروس در استان ثبت شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس شمار فوتی‌های ناشی از کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون در استان زنجان به یک‌ هزار و ۹۵۶ نفر رسید.

این مسوول گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان سرپایی به این بیماری در استان بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به ۱۶۴ هزار و ۲۲۰ نفر رسیده است که روز گذشته نیز ۱۰ مورد مثبت ابتلا ثبت شد.

تقیلو خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری و تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ۱۷۹ هزار و ۳۰۰ نفر بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: طبق گزارش های اعلام شده تاکنون موارد مثبت بستری نیز بر اساس یافته های آزمایشگاهی به ۱۵ هزار و ۸۰ نفر در استان زنجان رسیده که ۱۳ هزار و ۷۶ نفر از آنان بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده اند.

وی خاطرنشان کرد: آمار تجمیعی بیماران بستری در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی و همچنین مشکوک به ۴۲ هزار و ۱۹۶ نفر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha