۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85070662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد پذیرش شدند

مهاباد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: تاکنون پنج هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان پذیرش شده و در مدارس و کلاس‌های درس مجهز، اسکان یافته‌اند.

اسعد رسولی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان تاکنون در مجموع حدود پنج هزار مسافر و گردشگر از مناطق مختلف کشور در این اماکن تعیین شده اسکان داده شدند و این روند تا پایان امروز ۱۲ فروردین هم ادامه دارد.

وی اظهار کرد: ستاد اسکان فرهنگیان مهاباد تاکنون با ارائه خدمت به حدود ۸۸۰ خانواده با بیش از سه هزار و ۸۰۰ مسافر پذیرای مهمانان نوروزی بوده است.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: همچنین این ستاد در قالب تجهیز خانه معلم در این مدت fیش از یک‌هزار و ۲۸۰ مسافر را پذیرش کرده است.

رسولی اضافه کرد: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان مهاباد با ۱۳ مدرسه در قالب ۱۰۴ اتاق آمادگی پذیرایی از ۴۱۶ مهمان در روز را دارد؛ همچنین خانه معلم با ۲۴ اتاق و ظرفیت ۱۳۰ تخت در این ایام پذیران مهمانان و گردشگران نوروزی است.

وی جلب رضایت مسافران فرهنگی را مهمترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستان‌ عنوان کرد و گفت: به همین جهت آموزش و پرورش مهاباد در راستای تکریم منزلت جایگاه مسافران و گردشگران نوروزی، از تمام ظرفیت‌ها برای ارایه خدمات بهتر از جمله ارتقای مسایل بهداشتی و نظافتی در اسکان‌ها استفاده می‌کند.

وی اظهار کرد: امروز، ۱۲ فروردین آخرین روز پذیرش برای اسکان مسافران فرهنگی در مهاباد است.

به گزارش ایرنا، مهاباد ۹۲ اثر تاریخی ثبت شده ملی دارد که سد مهاباد، غار سهولان، تالاب کانی برازان، موزه و حمام میرزا رسول، تخته سنگی فقره قا، برده کنته و مسجد جامع از مهم‌ترین اثرهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان است

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha