۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱:۴۸
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85070817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت یک جوان فلسطینی در مقابل مسجد الاقصی

۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱:۴۸
کد خبر: 85070817
شهادت یک جوان فلسطینی در مقابل مسجد الاقصی
عکس آرشیوی

تهران-ایرنا- برخی منابع رسانه ای از شهادت یک جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان اشغالگر صهیونیستی به سمت وی در مقابل باب السلسله در مسجد مبارک الاقصی خبر می دهند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "سما" فلسطین،این جوان فلسطینی که در نتیجه شلیک نظامیان صهیونیستی به شهادت رسید، محمد خالد العصیبی  ۲۶ ساله ساکن روستای حوره در النقب در کرانه باختری رود اردن است.

از سوی دیگر روزنامه «یدیعوت آحارونوت» چاپ سرزمین های اشغالی نیز در این باره نوشت که این جوان فلسطینی بر اثر شدت جراحت، به شهادت رسیده است.

نظامیان اشغالگر صهیونیستی با توسل به زور قصد اخراج نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی را دارند که در پی آن اوضاع در این مسجد بشدت متشنج گزارش می شود.

در همین راستا، یک پایگاه خبری صهیونیست شلیک گلوله نظامیان صهیونیستی در نزدیکی باب السلسله به سمت جوانی فلسطینی را تأیید کرد و مدعی شد که وی قصد ربودن سلاح یکی از آن‌ها را داشته که هدف تیراندازی قرار گرفته است.

همچنین خبرها حمایت از حمله نظامیان اشغالگران اسرائیلی به نمازگزاران زن و مرد فلسطینی در مصلای مسجد مبارک الاقصی دارد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که صهیونیست‌ها قصد بیرون راندن نمازگزاران و اعتکاف کنندگان و تخلیه کامل مسجد الاقصی را دارند.

در همین حال، منابع محلی از اعزام نیروهای پشتیبانی رژیم صهیونیستی به بخش قدیمی قدس و بستن دروازه‌های منتهی به مسجد الاقصی خبر دادند.

تیراندازی در اطراف ورودی مسجد الاقصی با وجود آن صورت می گیرد که به رغم محدودیت های شدید رژیم صهیونیستی، بیش از ۱۵۰ هزار نمازگزار در نماز عشاء و تراویح در مسجد الاقصی حضور پیدا کردند.

نمازگزاران فلسطینی امشب خود را از نقاط مختلف سرزمین فلسطین به شهر اشغالی قدس رساندند تا در نماز عشاء و تروایح ماه مبارک رمضان در مسجد الاقصی حضور یابند.

حضور این نمازگزاران با استقرار شمار زیادی از نیروهای نظامی رژیم اشغالگر قدس در ورودی ها و داخل بخش قدیمی شهر قدس و مسجد الاقصی و همچنین مراکز ایست و بازرسی اطراف آن به ویژه کرانه باختری همراه بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha