۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85071174
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حماس: جنایت‌های رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند

۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبر: 85071174
حماس: جنایت‌های رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نخواهد ماند

تهران-ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن شهادت جوان فلسطینی به دست صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی تأکید کرد که این جنایات بی‌پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری العهد، در بیانیه جنبش حماس در این باره آمده است: پزشک قهرمان و جوان «محمد خالد العصیبی» (۲۶ ساله) اهل روستای «حوره» در النقب بی‌گناه و درحالی که مشغول نجات دختر فلسطینی بود اعدام شد.

حماس همچنین تأکید کرد: جنایات اشغالگران صهیونیست در سرزمین ما و علیه ملت ما بی پاسخ نخواهد ماند و خون شهدا هدر نخواهد رفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: ملت ما بر عهد و پیمان خود با شهدا پایبند خواهند ماند و به مقاومت ادامه خواهند داد.

پیش از این نیز جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن شهادت جوان فلسطینی به دست صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی بر ادامه مقاومت ملت فلسطین در مقابل این جنایات وحشیانه تأکید کرد.

برخی منابع رسانه‌ای ساعات اولیه صبح امروز از شهادت یک جوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان اشغالگر صهیونیستی به سمت وی در مقابل باب السلسله در مسجد الاقصی خبر دادند.

این جوان فلسطینی که در نتیجه شلیک نظامیان صهیونیستی به شهادت رسید، محمد خالد العصیبی ۲۶ ساله ساکن روستای حوره در النقب در کرانه باختری رود اردن است.

تیراندازی در اطراف ورودی مسجد الاقصی با وجود آن صورت می گیرد که به رغم محدودیت های شدید رژیم صهیونیستی، بیش از ۲۵۰ هزار نمازگزار در نماز عشاء و تراویح در مسجد الاقصی حضور پیدا کردند و دومین نمازجمعه ماه رمضان نیز با حضور ۲۵۰ هزار فلسطینی در مسجد الاقصی اقامه شد.

نمازگزاران فلسطینی امشب خود را از نقاط مختلف سرزمین فلسطین به شهر اشغالی قدس رساندند تا در نماز عشاء و تروایح ماه مبارک رمضان در مسجد الاقصی حضور یابند.

حضور این نمازگزاران با استقرار شمار زیادی از نیروهای نظامی رژیم اشغالگر قدس در ورودی ها و داخل بخش قدیمی شهر قدس و مسجد الاقصی و همچنین مراکز ایست و بازرسی اطراف آن به ویژه کرانه باختری همراه بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha