۱۲ فروردین یادآور خلق دومین حماسه ماندگار و انقلابی ایران اسلامی است

قصرشیرین- ایرنا- نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ فروردین یادآور خلق دومین حماسه ماندگار ملت مسلمان و انقلابی ایران پس از ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است.

«شهریار حیدری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است که نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخت.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی با تکیه بر آموزه های دینی و آزادی خواهی پایه های حکومتی عدالت‌محور را در جهان بنا نهاده و گفتمانی نوین ، غنی و امیدبخش به ارمغان آورده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در ادامه گفت: ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را به عموم مردم ایران زمین، خاصه مردم شریف و فهیم حوزه قصرشیرین تبریک عرض می نمایم.

حیدری ادامه داد: در سالی که با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سال “مهار تورم، رشد تولید” نامگذاری شده همه باید با پیروی از فرامین و منویات رهبری باید در راستای پیروی از امام راحل و رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: روز ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ یادآور همه پرسی کشورمان به دعوت امام راحل برای تعیین نوع حکومت است و در این روز شاهد به بار نشستن نهال انقلاب اسلامی هستیم.

وی اظهار کرد: دوازدهم فروردین ماه سال ۵۸ مردم با دادن رای به تشکیل حکومت اسلامی، عزت و اقتدار و غرور ملی را رقم زدند.

۱۲ فروردین ماه، سرآغاز حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران و دنیا پرستان، روز تعیین و تثبیت ساختار جدید سیاسی و اجتماعی ایران بر مبنای آرای اکثریت قریب به اتفاق مردم مسلمان ایران مبارک باد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha