۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85071304
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۳۶۰ هزار پارچه لوازم آشپزخانه قاچاق در زنجان کشف شد

۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳
کد خبر: 85071304
۹۳۶۰ هزار پارچه لوازم آشپزخانه قاچاق در زنجان کشف شد
عکس آرشیوی است🔺️

زنجان - ایرنا -رئیس پلیس امنیت اقتصادی زنجان از کشف تعداد ۹ هزار و ۳۶۰ پارچه لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین بدری" روز شنبه در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر وجود کالای قاچاق در یکی از باربری های سطح شهر، مراتب بررسی صحت موضوع در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از انباری باربری تعداد ۹ هزار و ۳۶۰ پارچه لوازم آشپزخانه فاقد مجوز کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را هشت میلیارد ریال بر آورد کرده اند، گفت: در این راستا متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ بدری خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس است و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف هشت میلیاردی کالای قاچاق در زنجان
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف تعدادی کالای قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سرهنگ بدری گفت: در پی اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر حمل کالای مظنون به قاچاق در مسیرهای ارتباطی، یک دستگاه کامیون، یک دستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه سواری تویوتا کمری در آزادراه زنجان – تبریز متوقف شد و مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از کامیون مقدار چهار هزار و ۸۰۰ لیتر روغن موتور فاقد مجوز و از خودرو سواری پژو پارس نیز ۳۷۰ کیلوگرم غذای حیوانات خانگی خارجی به ارزش جمعی ۶ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ بدری گفت: در بازرسی از خودرو تویوتا نیز ۳۴۵ کیلوگرم انواع شکلات و بیسکویت خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی گفت: در مجموع کارشناسان ارزش تقریبی مجموع کالاهای کشف شده از این سه خودرو را هشت میلیارد ریال برآورد کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: خودروها توقیف شد و رانندگان با تشکیل پرونده مقدماتی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

کشف نوشیدنی های قاچاق به ارزش ۴۰۳ میلیون در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف ۹۵۷ قوطی نوشیدنی انرژی زای قاچاق به ارزش ۴۰۳ میلیون ریال از یک اتوبوس مسافربری خبر داد.

سرهنگ بدری بیان داشت: در پی کسب خبر مبنی بر حمل کالای مظنون به قاچاق با یک دستگاه اتوبوس مسافربری، مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری اتوبوس مورد نظر را در مسیر زنجان-تبریز متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این اتوبوس تعداد ۹۵۷ قوطی نوشابه انرژی زا خارجی مظنون به قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اعلام اینکه ارزش این نوشیدنی های انرژی زا برابر نظر کارشناسان ۴۰۳ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد که تحت رسیدگی است.

کشف بیش از ۱۶ هزار نخ سیگار قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از کشف ۱۶ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان سلطانیه خبر داد.

سرهنگ "حسین اصانلو" در تشریح این خبر بیان داشت: به منظور پیشگیری از ورود و عرضه انواع کالای قاچاق، عوامل پلیس امنیت عمومی و ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان سلطانیه موفق به شناسایی یک قاچاقچی عرضه کننده دخانیات قاچاق در آن شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل نگهداری او ۱۶ هزار و ۶۰۰ نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد از تحویل کالای قاچاق کشف شده به سازمان مربوطه خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha