۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۲۹
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85071442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث رانندگی در اصفهان ۲ فوتی و ۴۶ مصدوم داشت

۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۲۹
کد خبر: 85071442
حوادث رانندگی در اصفهان ۲ فوتی و ۴۶ مصدوم داشت
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - حوادث و سوانح جاده ای در ۷۲ ساعت اخیر در استان اصفهان سبب فوت ۲ نفر و آسیب به ۴۶ نفر شده است.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دهم فروردین در سانحه واژگونی ساینا در کیلومتر ۲ جاده امین آباد اصفهان - ایزدخواست شیراز چهار نفر مصدوم شدند و یک کودک ۲ ساله پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

عباس عابدی افزود: در همان روز در تصادف دنا و پراید در جاده زرین شهر-شهرکرد نرسیده به گردنه رخ، ۹ نفر شامل پنج مرد، سه زن و یک کودک پسر مصدوم و توسط یک واحد امدادی ۱۱۵ و یک واحد هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند، همچنین در این روز در تصادف زنجیره ای پراید، سمند، پژو و ۲ عابر در بلوار دکتر حسابی امیرآباد شهرستان نجف آباد هفت نفر شامل سه مرد، سه زن و یک کودک دختر مصدوم شدند.
وی خاطرنشان کرد: در عصر دهم فروردین تصادف پیکان وانت و پراید در شهرستان لنجان گزارش شد که در پی آن ۱۰ نفر شامل ۶ مرد، یک زن و سه کودک پسر آسیب دیدند و از سوی اورژانس به بیمارستان شهدای لنجان انتقال یافتند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: ساعت ۱۹ دهم فروردین نیز واژگونی پراید در جاده نایین - نیستانک نرسیده به نیستانک در شرق استان نیز رخ داد که در پی آن پنج نفر شامل یک مرد، یک زن و سه کودک مصدوم و به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.

عابدی اظهارداشت: ۱۱ فروردین نیز تصادف ۲ خودرو در شهر میمه در شمال استان گزارش شد که در پی آن هشت نفر شامل ۲ مرد، پنج زن و یک کودک دختر آسیب دیدند و اورژانس این مصدومان را به بیمارستان محمد رسول الله میمه انتقال داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز گفت: شامگاه یازدهم فروردین یک مورد حادثه برخورد خودروی سواری پراید با دیواره بتنی و گاردریل خروجی بزرگراه میرزاکوچک خان به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد.
سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران با بیان اینکه سرنشینان خودرو ۲ جوان حدود ۲۵ ساله بودند، افزود : یکی از سرنشینان این خودرو در دم جان باخت و سرنشین دیگر به شدت مصدوم شده بود.
سخنگوی آتش نشانی اصفهان با اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی پراید با درخت حاشیه بلوار در روز دوازدهم فروردین، گفت: ساعت ۱۳ شنبه یک مورد حادثه تصادف و محبوسی راننده و سرنشین خودروی پراید در خیابان کهندژ اصفهان به آتش نشانی گزارش شد.
وی ادامه داد: تیم امداد و نجات از ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد و ضمن ایمن سازی محل ، ۲ فرد محبوس شده که دچار مصدومیت شدید بودند آزاد سازی و تحویل نیروهای اورژانس شدند.

اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس برخوردار است.

استان اصفهان از جمله مقاصد اصلی گردشگران و مسافران بویژه در ایام نوروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha