۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85071525
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار : البرز به یک هزار مدرسه جدید نیاز دارد

۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۲۱
کد خبر: 85071525
استاندار : البرز به یک هزار مدرسه جدید  نیاز دارد

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به مهاجرت پذیری بالای این استان و کثرت جمعیت دانش آموزی آن گفت: البرز برای رسیدن به شرایط متعادل آموزشی به یک هزار مدرسه جدید نیاز دارد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز ، مجتبی عبداللهی در دیدار با مدیرکل، معاونین و روسای مناطق آموزش و پرورش استان البرز افزود: طی برنامه ریزی و ترسیم افقی مشخص، متعهد شده ایم با مشارکت خیرین در دوره دولت سیزدهم ۲۰۰ مدرسه را ساخته و به مجموعه آموزش و پرورش استان تحویل دهیم.

استاندار البرز گفت: اکنون استان در حوزه های مختلف زیرساختی در حال ارتقا و پیشرفت است و حتی در امور اجتماعی و عملکرد قرارگاه اجتماعی، الگوی کشور شده است.

وی افزود: این روند را با قوت ادامه می دهیم تا به همه ثابت کنیم که اگر استان البرز در سرانه ها و زیرساخت ها عقب مانده بود، عزم و اراده ای برای جبرانش نبود ولی اکنون لحظه ای از تلاش و فعالیت، دست برنخواهیم داشت.

استاندار البرز گفت: از مردم شریف استان به ویژه معلمان عزیز و گرانقدر دعوت می کنیم که اقدامات صورت گرفته، برنامه های پیشرو و اراده ای که برای حل مشکلات و جبران کمبودها معطوف شده، رصد و پیگیری کنند.

وی یادآورشد: معلمان همواره از افراد معتمد و محترم جامعه بوده اند و جایگاه ارزشمند و رفیعی در جامعه دارند، بنابراین باید در تمامی ایام این قشر فرهیخته را مورد تکریم و تقدیر قرار دهیم.

عبداللهی گفت: آینده این کشور در دستان توانمند معلمان است، همان گونه که در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته جهان به ارزش و کارآمدی نقش معلم پی برده اند، ما نیز باید با باور قلبی برای بهبود و ارتقا معیشت و رفاه معلمان برنامه کنیم.

وی افزود: استان البرز بیش از ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته را دارد که رفاه و معیشت این جامعه بزرگ به برنامه ریزی منسجم در سطوح استانی و ملی نیاز دارد.

استاندار البرز با بیان اینکه یک سوم نیروهای استخدامی کشور متعلق به آموزش و پرورش هستند، گفت: از ابتدای مسوولیتم در استان همواره درصدد اتخاذ تدابیر ویژه ای برای جامعه آموزش و پرورش استان بوده ام از این رو از تمام مدیران و کارکنان این مجموعه دعوت کردم تا پیشنهادات خود را برای اقدام در جهت ارتقا رفاه و معیشت معلمان اعلام کنند.

وی همچنین در این دیدار با چند تن از معلمان بازنشسته استان دیدار کرد و پای صحبت های آنها نشست و معلمان بازنشسته از استاندار البرز خواستند تا دغدغه های آنان را به مسوولان ملی منعکس کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha