۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵
کد خبرنگار: 1102
کد خبر: 85071912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم سبحان فلز گرمسار: صعود به لیگ برتر فوتسال دور از دسترس نیست

سمنان - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار گفت: این تیم از هر نظر آماده حضور پرقدرت در مرحله نهایی لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران است و صعود به لیگ برتر فوتسال دور از دسترس نیست.

سیدمحمد یحیی‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وضعیت مطلوب تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار برای حضور در مرحله نهایی لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران افزود: اعضای این تیم پس از چند روز استراحت در پایان مرحله مقدماتی، اردوی آماده‌سازی یک هفته‌ای در شهر قزوین برگزار و سپس تمرینات خود را از روز گذشته در گرمسار پیگیری کردند.

وی ادامه داد: تمامی بازیکنان تیم سبحان فلز گرمسار از نظر روحی و روانی، بدنسازی و فنی تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند و از هر نظر آماده مصاف با تیم نفت امیدیه در مرحله نهایی لیگ دسته یک هستند.

سرمربی تیم سبحان فلز گرمسار خاطر نشان کرد: در مرحله مقدماتی ۲ بار به مصاف تیم نفت امیدیه رفتیم و با شناخت مناسب از این تیم و بدون داشتن بازیکن مصدوم و محروم در مسابقه پیش رو، امیدواریم مرحله نهایی را با پیروزی خارج از خانه و کسب سه امتیاز آغاز کنیم.

یحیی‌زاده با یادآوری پیوستن ۲ بازیکن برجسته شامل ناصر حاجی و امید خانی در نیم فصل دوم مرحله مقدماتی به تیم سبحان فلز گرمسار، اظهار امیدواری کرد که با جذب ۲ بازیکن باتجربه دیگر، تنها نماینده استان سمنان در لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های ایران با قدرت بیشتری به دنبال صعود به لیگ برتر باشد.

سرمربی تیم فوتسال سبحان فلز با ابراز خرسندی از همدلی و حمایت مناسب مردم و مسوولان شهرستان گرمسار از این تیم و قدردانی از تلاش‌های مدیریت باشگاه گفت: بدون شک تک تک اعضای تیم همه توان خود را برای موفقیت و پاسخ به اعتماد مدیریت باشگاه و هوادارن خونگرم تیم در لیگ دسته یک به کار می‌گیرند.

سرمربی تیم سبحان فلز گرمسار: صعود به لیگ برتر فوتسال دور از دسترس نیست

یحیی‌زاده اضافه کرد: تمامی تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های ایران قدرتمند هستند و شانس صعود به لیگ برتر دارند.

مرحله مقدماتی لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های ایران سال ۱۴۰۱ با حضور ۲۷ تیم در سه گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت زیر نظر فدراسیون فوتبال پیگیری شد و در پایان از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود کردند و در نهایت ۲ تیم جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب می‌کنند.

تیم فوتسال سبحان فلز گرمسار تنها نماینده استان سمنان در لیگ دسته یک فوتسال در گروه نخست مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های شهروند ساری، فولاد هرمزگان، پالایش نفت اصفهان، صبا یزد، شهدای ایلام، آروین قالا ماکو، نفت امیدیه خوزستان و مدافع حرم علی‌آباد تهران همگروه بود که در پایان با کسب ۳۱ امتیاز از ۱۶ بازی بعد از تیم نفت امیدیه ۳۲ امتیازی به مرحله نهایی صعود کرد.

همچنین تیم‌های ایرالکو اراک و رعد پدافند اصفهان از گروه دوم و تیم‌های شهرداری ساوه و بارمان خمینی شهر از گروه سوم به مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های ایران صعود کردند.

برنامه هفته نخست مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتسال:

* نفت امیدیه - سبحان فلز گرمسار

* ایرالکو اراک - شهرداری ساوه

* بارمان خمینی‌شهر - رعد پدافند اصفهان

تمامی دیدارها ساعت ۲۱ روز چهارشنبه شانزدهم فروردین برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha