۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۱۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85071936
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: تشکیل شبه نظامیان تروریست در اسرائیل ، بیانگر خوی نژادپرستانه رژیم صهیونیستی است

تهران-ایرنا- حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به تشکیل یک گروه شبه‌نظامی زیر نظر وزیر تندرو امنیت داخلی این رژیم گفت: این تصمیم از طرف دولت اشغالگر تأییدی بر رفتار نژادپرستانه و فاشیستی صهیونیست‌ها است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری "شهاب" فلسطین، قاسم اظهار کرد: تشکیل شبه نظامیان تروریستی همچنین یک حرکت بسیار خطرناک است و نشان می دهد که صهیونیست‌ها به این سمت می روند که می خواهند خصومت و دشمنی خود را علیه ملت ما تشدید کنند.

وی افزود: همچنین این تصمیم نشان داد که رفتار نژادپرستانه و فاشیستی عنصر کلیدی در تمام رفتارها و سیاست‌های رژیم تل آویو است.

قاسم تأکید کرد: این اقدام همچنین نشان می‌دهد که اندیشه پاکسازی قومی همچنان در سیاست صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین وجود دارد.

کابینه رژیم صهیونیستی با تشکیل یک گروه شبه‌نظامی زیر نظر وزیر تندرو امنیت داخلی موافقت کرد تا نخست‌وزیر این رژیم، بدهی خود را به وی در ازای موافقت با تعویق طرح اصلاحات قضایی بپردازد.

رسانه‌های عبری اعلام کردند، کابینه رژیم صهیونیستی بطور رسمی با درخواست «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم برای تشکیل شبه نظامیان موسوم به «گارد داخلی» تحت امر و نظارت این وزیر موافقت کرد.

کابینه رژیم صهیونیستی همچنین از کسر ۱.۵ درصد از بودجه وزارتخانه‌های مختلف این رژیم و اختصاص آن به تشکیل شبه نظامیان گارد داخلی و تأمین مالی آن خبر داده است.

پیشتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در راستای متقاعد کردن بن گویر به موافقت با تعویق تصویب طرح جنجالی اصلاحات قضایی، موافقت خود را با تشکیل شبه نظامیان تحت امر این وزیر تندرو اعلام کرده بود.

بن گویر اعلام کرده بود با پیشنهاد تعویق اصلاحات قضایی به دوره بعدی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) موافقت کرده و در ازای آن از نتانیاهو تعهد گرفته است که شبه نظامیان گارد داخلی تشکیل شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha