ایستادگی برابر رژیم صهیونیستی حاصل خون شهدای مقاومت است

شهرری - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: ایستادگی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی حاصل خون شهدای جبهه مقاومت و جوانان جهادی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباسعلی رضایی روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم میلاد حیدری اظهار داشت: اینکه یک همسر و یا مادر در برابر این همه مصیبت استقامت و صبر داشته باشد، چیزی جز ایمان قوی و توکل بر خدا نیست.

وی افزود: شما خانواده شهید شاهدانی بی‌ادعا هستند که با الهام از مکتب حضرت زهرا (س) با خدا معامله کردید و عزیزتان را در راه حق وحقیقت راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردید و به طور حتم شما مقام و جایگاه ارزشمندی نزد خدا دارید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: شما سعادتمند و برگزیده هستید که در زمره خانواده شهدا قرار گرفتید و این برای شما سعادت و هم افتخار محسوب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مادامی که سربازان دلیری همچون فرزندان شما در صف مبارزه با اسرائیل حضور دارند، نه تنها این رژیم مشروعیت نخواهد یافت، بلکه نابودی آن نیز نزدیک است.

رضایی با تأکید بر اینکه مسیر شهید میلاد حیدری همچنان باقی است، ادامه داد: همه ما در برابر امام و خون شهدا مسؤولیم و بر مسیر عزت و آزادگی و حفظ مقاومت در همه زمینه‌ها ایستاده‌ایم.

پاسدار شهید میلاد حیدری سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

وی از نیروهای فرماندهی سایبری سپاه، اصالتا اهل روستای وینسار از شهرستان قروه استان کردستان بوده و ساکن شهرستان قرچک است.

این پاسدار اسلام در هنگام شهادت ۳۲ سال داشت و از وی ۲ فرزند ۶ و سه ساله به یادگار باقی مانده است.

آیین تشییع این شهید والامقام امروز دوشنبه ساعت ۱۵ عصر از یادمان شهدای ۱۵خرداد شهر قرچک برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha