۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85072576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ۲۵ درصد افزایش یافت

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۲۵ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی این استان در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، کلیم‌الله وثوقی روز دوشنبه در بازدید از محور اردبیل - سرچم گفت: از زمان اجرای طرح نوروزی راهداری از ۲۴ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه در مجموع یک میلیون و ۲۰۴ هزار و ۶۱۶ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: از این تعداد تردد در مبادی ورودی و خروجی استان، ۶۳۶ هزار و ۶۱۶ تردد در مبادی ورودی و ۵۶۸ هزار تردد در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر ترددها در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل در سال جاری، اظهار کرد: امسال تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۹۶۳ هزار و ۶۵۴ تردد ثبت شده بود، ۲۵ درصد افزایش داشته است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل همچنین بیان کرد: در این مدت ۲۱۱ هزار و ۳۶۶ تردد در محور اردبیل - سرچم، ۲۳۷ هزار و ۳۹۱ تردد در محور نیر - سراب، ۱۰۵ هزار و ۱۷۳ تردد در محور اصلاندوز - کلیبر ، ۴۴۶ هزار و ۸۷۹ تردد در محور اردبیل - آستارا، ۷۱ هزار و ۷۵۸ تردد در محور خلخال - اسالم و ۱۳۲ هزار و ۱۰۱ تردد نیز در محور مشگین‌شهر - اهر به ثبت رسیده است.

وی هوشمندسازی جاده‌های استان را یکی از اولویت‌های راهداری برشمرد و گفت: ۷۴ سامانه ترددشمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری، ۶۶ سامانه ثبت تخلفات رانندگی، ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر در راه‌های ارتباطی استان اردبیل فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه استان اردبیل مقصد گردشگری مسافران از جای جای کشور است در همه محورهای استان شاهد ترافیک و رشد تردد بودیم.

وثوقی از فعالیت شبانه‌روزی کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در این ایام خبر داد و اظهار کرد: مردم و مسافران قیل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و هرگونه انتقاد و شکایت خود را نیز جهت بررسی اطلاع دهند.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان و جاذبه‌های گردشگرپذیر متنوع در شمال ایران واقع شده و در نوروز امسال از مقاصد اصلی گردشگران بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha