۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷
کد خبر: 85072591
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حجم ترافیک در همدان سنگین است

۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷
کد خبر: 85072591
حجم ترافیک در همدان سنگین است

همدان- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: حجم ترافیک از ساعت ۱۱ صبح امروز دوشنبه در بلوارهای همدان سنگین و پرحجم است.

سرهنگ فرخ جمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک شاهد ترافیک سنگین در بلوار نجفی، بلوار امام خمینی(ره) و میدان عاشورا هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک سنگین سرعت خودروها را به ۱۰ کیلومتر در ساعت کاهش داده از شهروندان خواست تا بلوارهای نجفی، امام خمینی و میدان عاشورا را برای تردد استفاده نکنند تا مسافران به راحتی بتوانند از این مسیرها تردد کنند.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان تاکید کرد: با توجه به تشدید ترافیک، در صورت اجبار، پلیس راهور اقدام به اجرای محدودیت ترافیکی و جلوگیری از تردد خودروها از میدان ورودی شهرستان بهار می کند.

سرهنگ جمالی اظهار داشت: افزایش حجم تردد و به دنبال آن ترافیک موجب بروز سوانح خسارتی در بلوارها شده و در ۲ ساعت گذشته ۲۰ مورد سانحه خسارتی رخ داده است.

وی با بیان اینکه وجود چند مغازه در ابتدای بلوار شهید همدانی (بلوار بسیج) و توقف خودروها برای خرید یکی از علل افزایش ترافیک است خواستار تسریع در انتقال این مغازه ها به مکان جدید شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: همچنین به منظور رفع اصولی مشکل ترافیک همدان باید کنار گذرها هر چه سریعتر تکمیل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha