۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85072730
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نخست‌وزیر سوریه: از ایران به خاطر انواع حمایت‌ها تشکر می کنیم

تهران-ایرنا- نخست وزیر سوریه در جریان دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق به مناسبت پایان مأموریت وی در این کشور، از حمایت ها و کمک‌های مختلف ایران به سوریه در طی سال‌های جنگ تروریستی تحمیلی علیه این کشور تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از خبرگزاری سانا، حسین عرنوس نخست وزیر سوریه و مهدی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق بر استحکام روابط دوجانبه و ایجاد چشم‌اندازهای همکاری گسترده‌تر میان ایران و سوریه تاکید کردند.

عرنوس در این دیدار از تلاش‌های سبحانی برای توسعه روابط سوریه و ایران در زمینه‌های مختلف و رفع موانع اجرای توافقات امضا شده میان دو کشور در بخش های مختلف تشکر و قدردانی کرد.

وی ضمن قدردانی از رهبری، دولت و ملت ایران به دلیل حمایت‌های مختلف از ملت سوریه در طول سال‌های جنگ تروریستی علیه این کشور و کمک‌های بشردوستانه به آسیب‌دیدگان زلزله اخیر، برای سفیر ایران در ماموریت‌های آینده ارزوی موفقیت کرد.

مهدی سبحانی نیز با اشاره به اینکه ایران همچنان به حمایت از سوریه و ایستادگی در کنار مردم سوریه ادامه می‌دهد، بر ادامه کار برای پیشبرد روابط و همکاری میان دو کشور تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha